• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خبرپراکنی فرقه کثیف رجوی و تف سربالا!

  • کد خبر : 7509
  • 19 ژانویه 2017 - 15:34

خبرپراکنی فرقه کثیف رجوی و تف سربالا !…

فرقه تروریستی رجوی فرقه ای است که برای فرافکنی وقایع زشت درون خود به هر حادثه ای در دنیا چنگ می زند. چگونه است که این فرقه از هر دری سخن می گوید ولی از اتفاق هایی که درون این فرقه روی می دهد خبری منتشر نمی کند. هر روز سه یا چهار نفر از آلبانی فرار می کنند اما سران فرقه از ترس خود اجازه انتشار خبری از آن را نمی دهند.

سران مزدور فرقه رجوی منتظر هستند تا اتفاقی درون فرقه روی دهد تا فقط در یک جمله آن را به رژیم ایران ربط دهند، البته تاکتیک فرقه این است.

آنها به خاطر این که جایگاه خود را بین اعضای باقی مانده حفظ کنند سکوت می کنند و با خود حساب می کنند که فعلا چیزی در این باره اعلام نشود تا شاید طرف به دنبال زندگی خودش رفت، با ما کاری نداشت، ماهم کاری با او نداریم وهم این که آبروی سازمان حفظ می شود.

این کثافت ها نمی دانند آن قدر جنایات، شکنجه و زندانی کردند و به اندازه ای فشار روحی وجسمی به افراد وارد نمودند که امکان ندارد کسی که همه این جنایات را دیده باشد وسکوت کند.

چندی پیش از داخل زندان آلبانی خبرهایی بود که چند زن اسیر از فرقه جدا شدند و با افشاگری های گسترده پرده از جنایات آن ها برداشتند اما در مقابل مزدوران فرقه هیچ حرفی از این فرار بزرگ منتشر نکردند.

سیاست های مزدوران فرسوده رجوی این است که اگر کسی در آن سوی دنیا از جایی به جای دیگر منتقل شود و یا فرار کند در همه سایت های وابسته رجوی منتشر شود.

چند روز پیش سایت های این فرقه از قول یک اسیر با امضا قلابی چیزهایی نوشته بودند که دقیقا مثل تف سربالا شد و نمی دانستند که همین روزها آبروی نداشته خود را بر باد می دهند.

جریان ازاین قرار بود که نوشته ای با امضای خانم فاطمه علیزاده عضو شورای مرکزی و درتوهین تمام قد به خانواده های اسرای رجوی در سایت های مربوط به این گروه منتشر شد اما دیری نگذشت که اخباری از جدایی سه تن ازاعضای شورای مرکزی باند رجوی درآلبانی منتشر شد و خوشبختانه نام خانم فاطمه علیزاده هم دربین این سه نفر بود.

با افشای تمام دروغ های این فرقه توسط اعضا، عمر فرقه کثیف رجوی تمام شده است و به زودی شاهد فروپاشی کامل این تشکیلات خواهیم بود.

همایون کهزادی پاریس

انجمن یاران ایران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7509