• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ترفند روباه های فرسوده رجوی درباره همیاری مالی

  • کد خبر : 7442
  • 14 ژانویه 2017 - 7:21

ترفند روباه های فرسوده رجوی

دربـاره همیـاری مالـی

در حالی که استکبارجهانی و صهیونیستی حامی قدرتمند مالی برای فرقه رجوی هستند، روباه های فرسوده و پیر فرقه رجوی باز هم به فکر ترفند مظلوم نمایی افتادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، مدتی است که باز هم سایت های زنجیره ای فرقه منافقین عنوان همیاری مالی را در برنامه های رسانه ای خود درشت کردند تا با این روش نشان دهند در مباحث مالی خودگردان و مستقل هستند.

با توجه به بررسی های فراق ، مزدوران فرقه رجوی در تماس افراد با آنها اعلام می کنند که ما حمایت مالی نمی خواهیم، فقط پیام دهید که از ما حمایت مالی کردید تا ما آن را با نام از رسانه های خود پخش کنیم.

بحث درآمد های مالی در فرقه رجوی همیشه جزو اسرار مزدوران این فرقه بوده که همیشه سعی نمودند با ردگم کردن و روش های متقلبانه خود را پیش اعضا مظلوم نشان دهند.

بنا بر اعترافاتی که یکی از جدا شده های فرقه داشت، صدها نفر از اعضا و هواداران سازمان در خارج کشور در تمامی ساعات روز، گاه تا ۱۸ ساعت در هر شرایط آب و هوایی، گاه در دمای ۱۵ درجه زیر صفر در شهرها وروستاهای کشورهای خارجی به بهانه کمک به کودکان ایران و بچه‌های بی سرپرست از مردم پول جمع آوری می‌کردند. آن‌ها موظف بودند شب با مبالغ مشخص شده به پایگاه بازگردند وبه اصطلاح برای افراد یک حد معین ۲ هزار دلار درآمد در روز مشخص کرده بودند. چنانچه کسی درآمدش به مبلغ مشخص شده نمی‌رسید اجازه ورود به او داده نمی‌شد و می بایست شب را در خیابان سر می کرد تا مبلغ مورد نظر را تأمین کند.

مریم سنجابی از اعضای قدیمی و شورای مرکزی فرقه رجوی در این باره در کتاب خاطرات خود نوشته است: سال ۱۳۶۶ رجوی مخفیانه و در محتوا برای ملاقات با یک سری مقامات عربستان و به ظاهر برای سفر حج به عربستان رفت. او به صورت تحقیر آمیزی به شیوه اهل تسنن لباس احرام پوشید ، زیارت نمود و در برگشت مقامات عربستان از طرف ملک عبدالله ولیعهد عربستان، سه کامیون طلا و جواهرات حاوی مقادیرچشمگیری شمش طلا ، جواهرات و ساعت های طلای رولکس با آرم سلطنتی آل سعود به رجوی هدیه دادند.

با توجه به اظهارات وی یکی دیگر از منابع مالی فرقه رجوی در خارج از کشور انجمن های خیریه پوششی بود که به بهانه کمک به کودکان و آوارگان ایرانی در کشورهای غربی بودند. این انجمن ها در طول سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۳ در چند کشور غربی تأسیس شدند که مهمترین آنها این چند انجمن هستند : ۱- انجمن خیریه حمایت از کودکان آواره ایرانی ( IFKH ) در آلمان ، کلن . ۲-انجمن خیریه حمایت از آوارگان ایرانی ( FHI ) در آلمان ، هامبورگ . ۳- انجمن خیریه ” IRAN AID ” در انگلستان . ۴- انجمن خیریه ” IRAN AID ” در فرانسه . ۵- انجمن خیریه ” M . S . S ” در دانمارک . ۶- انجمن خیریه ” M . S . F ” در نروژ ۷- انجمن خیریه ” IRAN AID ” در آمریکا . ۸- انجمن خیریه ” IRAN AID ” در ایتالیا . ۹-انجمن خیریه ” CIM ” در هلند .

برابر آمار و اطلاعات موجود، طی توافق به عمل آمده بین سران فرقه و مسؤولان عراقی در دوران دیکتاتوری صدام مقرر گردیده بود علاوه بر کمک‌های تسلیحاتی و لجستیکی، روزانه ۵۰ هزار بشکه نفت عراق به فرقه رجوی اختصاص یابد که تا سال ۲۰۰۰ میلادی این همیاری تا سقف ۱۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت.

رجوی با این پول ها نیز برای خود تجارت پوششی در کشورهای غربی به راه انداخت که تا کنون نیز از درآمد های آن بهره می برد.
اما روش دیگری از درآمدهای مالی که تا کنون در فرقه رجوی به عنوان «کار مالی ویژه» مرسوم شده این است که در آن افراد متمول و سرشناس در کشورهای خارجی شناسایی می شوند و مزدوران رجوی با روش های ویژه آن ها را سرکیسه می کنند.

به گزارش فراق، بدون شک عربستان و اسرائیل از حامیان سرسخت مالی این فرقه هستند اما دست مزدوران رجوی برای این گونه مظلوم نمایی ها دیگر برای همه رو شده است و با خروج دسته جمعی اعضای این فرقه در آلبانی ، مزدوران و روباه های پیر تمام سعی خود را برای دو روز عمر بیشتر فرقه انجام می دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7442