• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

نامه خانواده ها به عاصمه جهانگیر گزارشگر حقوق بشر

  • کد خبر : 7418
  • 12 ژانویه 2017 - 17:31

سرکار خانم عاصمه جهانگیر
گزارشگر ویژه جدید سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران

با سلام واحترام بدینوسیله به استحضار می رساند، متاسفانه اظهار نگرانی عجیب شما از وضعیت زندانیان سیاسی در ایران، جمعی از خانواده های اسیران فرقه تروریستی رجوی را به شدت نگران کرد.

حضرتعالی به درخواست یک گروه تروریستی بدنام در جهان سخنانی داشتید که این گروه از شکنجه گران و نقض کننده‌های بزرگ حقوق بشر در دنیا می باشد.

فرقه تروریستی منافقین فرزندان بی گناه ما را با دستور شخص مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو از رهبران این فرقه با حیله و فریب ربوده و نزدیک ۳۰ سال می شود که با انواع شکنجه های روحی و جسمی به اسارت گرفته است.

خانواده های این اسیران بیش از یک هزار نامه به نهادهای بین المللی، نمایندگان و سازمان‌های حقوق بشری نوشتند و درخواست کمک تنها برای چند دقیقه ملاقات نمودند اما تا کنون به این درخواست ها هیچ ترتیب اثری داده نشده است.

جهت اطلاع آن مقام بزرگوار به اطلاع می رسانیم که در فرقه تروریستی رجوی، ملاقات، ازدواج، کار و اشتغال، رفت وآمد ، تفریح و صحبت، زندگی مستقل ، ارتباط تلفنی ، مکاتبه و نامه نگاری، عشق و محبت به طور کامل برای اسیران فرقه ممنوع است .
سرکار خانم جهانگیر، در این دنیای علم و پیشرفت رسانه ای ، در تعجب هستیم که چگونه شما تاکنون این تروریست ها را نشاخته اید و به درخواست غیرمنطقی آنها نگران حال زندانیان سیاسی در ایران شدید در حالی که هیچ یک از ما از وضعیت عزیزان دربند خود که هم اکنون در کشور آلبانی اسیر فرقه هستند خبری نداریم.

با توجه به موارد عنوان شده خانواده های اسیران فرقه رجوی در ایران از شما به عنوان نماینده سازمان ملل متحد در خواست دارند که در اسرع وقت اقدام های لازم و ضروری به منظور ارتباط و ملاقات با اسیران دربند این فرقه در کشورآلبانی انجام گردد.

باتشکر

جمعی از خانواده های چشم انتظار اسیران فرقه رجوی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7418

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی