• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

قربانیان فرقه – ۲

  • کد خبر : 7134
  • 10 دسامبر 2016 - 7:29

قربانیان فرقه – ۲

به قتل رساندن ۷ نفر از اعضا به جرم نفوذی

Maryam-Rajavi-Mojahedin-Khalq-cults

درسال ۱۳۷۳ فرقه رجوی به دستور شخص رجوی در یک عمل غیر منتظره  اقدام  به بازداشت و زندانی کردن حدود ۵۰۰ تن از اعضا  و کادرهای نزدیک خود می کند.  دلیل این امر را نگرانی و ترس از نفوذ به داخل تشکیلات قلمداد کرده و با این  بهانه از  اعضا ناراضی و ضعیف خود زهر چشم گرفته و بنوعی قدرت نمایی می کند

آنچه که بعدا”  از هدف این کار برای اعضا زندانی شده  و مسئولین سازمان مشخص شد . انجام یک مانور و قدرت نمایی ننگین توسط رجوی بود که به چند دلیل انجام شد. اولا  احساس خطر برای جان خودش  که نگران نفوذ نیروهایی از طرف ایران بدرون تشکیلات  بود که به این ترتیب  خودش را مجاز دانست که صرف همین احساس خطر، صدها نفررا به داخل بازداشتگاه های مخوف خود بکشاند. دوما” یک مانورقدرت نمایی برای اعضای ناراضی  بود که  براحتی زیربار بحث  باصطلاح انقلاب  و تشکیلات  فرقه ای نمی رفتند و اشکالات و انتقادات را مطرح می کردند … و سوم  با این روش می خواست قدرت تشکیلاتی و باصطلاح رهبری مطلقه  خود را به رخ  اعضا بکشد تا دیگر کسی جرئت مخالفت کردن نداشته باشد.

 این عمل باعث شد چهره دیگری از رجوی  وماهیت اصلی اش  برای تعداد بسیاری نمایان شود و دیگربه او به عنوان رهبر و فرد با صلاحیت نمی نگریستند ،کسی که درقدم اول بخاطر حفظ جان خودش حاضرشده بود چند صد تن از اعضایش را به زندان و شکنجه گاه بفرستد و تعدادی را هم قربانی نماید و عده ای از سرسپردگان را  را هم به زندانی و شکنجه کردن  دوستانشان وادارنماید. در آخر هم ازهمه این افراد بخواهد این کارشنیعی را که به دستور وی انجام شده بود را تایید نمایند و ازخودشان هم انتقاد نمایند که همکاری لازم را نکرده اند..! این عمل  باعث جداشدن تعداد زیادی از اعضا در سال های  بعد شد که به افشای این حرکت خیانتکارانه پرداختند.

طبق اطلاعات موثقی که تا کنون اعضا جدا شده  افشا نمودند و اکثرا خود در سال۱۳۷۳ در درون فرقه  زندانی شده و زیر فشار و شکنجه و تحقیر  قرار گرفته بودند  حدود ۷نفر در این  واقعه بطرز دلخراشی کشته می شوند که  اسامی آنها بشرح زیر است:

۱٫قربانعلی ترابی اهل شمال در اثر شکنجه و فشار های طاقت فرسا در میان دستان بقیه دوستانش جان می سپارد (یکی از خواهران وی  به نام مریم ترابی دراثر شکنجه های طاقت فرسا  و  کشته شدن برادرش روانی می شود و هم چنین خواهر دیگرش نیز چن دماهی به همین اتهام نفوذی در درون سازمان زندانی شده بود. )
۲٫پرویز احمدی سال ۷۳ و در همین زندان های تشکیلات کشته شد
۳٫فرهاد طهماسبی اهل تهران.در زندان سال ۱۳۷۳ و در زیر شکنجه بقتل رسید
۴٫جلیل بزرگمهر اهل کرمانشاه بعد از آن واقعه ناپدید می شود (برادرش خلیل و خواهرش طوبی بزرگمهر در همان سال ۷۳به اتهام نفوذی دستگیر و  چندین ماه تحت شکنجه و آزار و اذیت  زیادی بودند)
۵٫الیاس کرمی اهل ایلام در زندان های  تشکیلات کشته شد.
۶٫حمزه حیدری که خلبان نیروی هوایی ایران بوده و در سال ۱۳۶۸ به عراق آمده بود بعد از آن ناپدید می شود.

۷٫ علی خوشحال

آنچه موجب حیرت همگان شد و از شقاوت های رجوی می باشد. قرار دادن اعضا در مقابل همدیگر بوده بطوریکه تعداد  زیادی از مسئولین همین تشکیلات کار زندانبانی و شکنجه و فشار بر روی اعضا زندانی شده را بعهده داشتند.

اسامی برخی از زندانبانان  که در شکنجه افراد زندانی دست داشتند عبارت بودند از:

میرحسین موسوی نیا (فاضل) ،حسن  حسن زاده محصل،مجید عالمیان، مختار جنت صادقی، نریمان عزتی، سید محمد سادات دربندی(عادل)، محسن امینی ، حمید یوسفی، حجت بنی عامری(حکمت)، حسن رودباری،  اصغر قدیری معروف به (حسین اصفهانی)، نادر رفیعی نژاد، محمد رضا محدث، محمد شعبانی(باقر)، فریدون سلیمی، بهمن کامیاب شریفی ،حسین فرزانه سا… شهین حائری، فاطمه خردمند، سعیده شاهرخی ،فریبا خداپرستی ،  سپیده ابراهیمی، محبوبه جمشیدی،  پری بخشایی،  لیلا سعادت نژاد، ناهید صادقی ، کبری حسن وند، حشمت تیفکتچی، فخری امیرعلیپور، و انسیه نوید ، شهره عین الیقین و …

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7134

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»