• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی بار دیگر چهره ضدشیعی خود را نشان داد!

  • کد خبر : 7032
  • 25 نوامبر 2016 - 12:32

خشم و ناراحتی بقایای رجوی

از تجمع میلیونی عزاداران حسینی

arbein95فرقه رجوی بار دیگر چهره ضدشیعی خود را نشان داد!

فرقه رجوی در یک واکنش به شدت خشمگینانه در برابر تجمع میلیونی زوّار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام که برای زیارت آن حضرت در روز اربعین به کربلا رفتند، با سرخوردگی و نفرت از اعتقادات مذهبی مردم ایران، به تخطئه این حرکت تحت عنوان دولتی بودن آن پرداخت و مدعی شد شرکت کنندگان در مراسم اربعین اباعبدالله «وام بدون بهره» دریافت داشته و به شوق استفاده از «ایستگاههای صلواتی» و «تغذیه رایگان» به این سفر رفته اند!

این باور احمقانه که معتقدات مردم ایران سیاسی است و شرکت آنان در مراسم‌های گوناگون نتیجه دریافت امتیاز و پاداش از دولت است، سابقه دیرینه ای دارد که قبل از هر چیز به نگاه تحقیرآمیزی که ایدئولوژی عقب مانده مجاهدین نسبت به مردم دارد برمی گردد. گردانندگان این فرقه ضداسلامی از ابتدا و حتی قبل از انقلاب مردم را به دلیل باورهای مذهبی مشتی نادان و بیسواد می دانستند که در روی محور تکامل جایی ندارند.

باند بدنام رجوی که این روزها به شدت از منافع عربستان حمایت می‌کند، با وقاحت تمام تلاش کرد تا مناسک حج را که یک فریضه الهی مربوط به تمام مسلمانان است و دولت بی کفایت سعودی توان مدیریت آن را ندارد و با به فراموشی سپردن حادثه جانسوز منا که در آن چند هزار انسان کشته شدند، به دولت سعودی گره زده و به اصطلاح این شکاف را افزایش دهد، به همین منظورمدعی شد که کشورمان این حرکت را در مقابل مناسک حج و دولت سعودی و به رخ کشیدن قدرت شیعیان سازمان داده است.

دار و دسته رجوی که گوشت و پوست و استخوانش از نان صدام که بزرگترین دشمن مردم عراق بود روئیده است، مدعی شد که این حرکت عظیم الهی که از قضا بسیاری از اهل سنت عراق و پیروان سایر ادیان و مذاهب دیگر ساکن عراق با آن همراهی می کنند، برای سرکوب و انزوای مردم اهل سنت عراق برنامه ریزی شده است، این ادعا نیز که جز حسرت به دلی رجوی از اخراج از عراق نشان دیگری ندارد، میزان خباثت و حماقت رهبری منگول مجاهدین را می رساند.

در آخر سر نیز باند سرخورده و آبروباخته رجوی در این موضع گیری اظهار امیدواری کرده است که دولت جدید آمریکا جلوی این قبیل تحرکات را بگیرد. باندمفلوک رجوی مثل نوچه بی سروسامانی است که توسری شدید خورده است و با رؤیای آن که ارباب جدیدی گیرش بیاید تا از حریفان قدرتمندش زهر چشم بگیرد، در حالی که آمریکا و عربستان و متحدانشان، نتوانستند در سوریه و عراق کاری از پیش ببرند، برای هزارمین بار در سی و پنج سال گذشته، دیگ خیالات را بار گذاشته تا دولت جدید آمریکا برایش آبی گرم کند، اما آخر و عاقبت این خیالپردازی از هم اکنون که افکار عمومی به نامزدی رودی جولیانی برای پست وزارت خارجه آمریکا به دلیل حمایتش از باند قاتل رجوی به شدت واکنش نشان داد، معلوم است!

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7032

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی