• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فروپاشی تشکیلاتی رجوی در آلبانی

  • کد خبر : 7002
  • 19 نوامبر 2016 - 6:41

فروپاشی تشکیلاتی رجوی در آلبانی

MEK-Rajavi-cult-Terrorismپس از اخراج باند رجوی از عراق و حضورشان در کشور آلبانی، بر اساس گزارشهای رسیده فرقه تروریستی رجوی در یک سردرگمی تشکیلاتی و از هم پاشیدگی درونی قرار گرفته، لذا از آن زمان تا کنون مستمراً نشستهائی برای نفراتِ ساکن در آلبانی توسط مسئولین برای آنها برگزار کرده اند که همگی این نشست ها دارای ماهیتی توجیهی و در راستای تحریف افکار نفرات گرفتار و مستقر در آلبانی بوده است.

آنها در تناقضات خود طرح کرده اند که تکلیف ارتش آزادی چه خواهد شد و با توجه به عدم حضور فیزیکی در مرزهای ایران، سرنگونی چگونه انجام می شود.

وضعیت ما در آلبانی به چه صورت است و تا کی در این کشور خواهیم بود؟

آیا در این کشور خواهیم مرد؟ چه وقت زمان دیدار شیر همیشه بیدار و رجوی فرا خواهد رسید؟

 اعضاء عملا در تناقضات خود به بحث “تهاجم سیاسی” مریم رجوی خندیده و آن را به سخره گرفته اند.

بارها پیش از این مسعود رجوی شوهر مفقود شده مریم رجوی هر چند وقت یکبار از این بند ها و بحثها می آورد.

و به این ترتیب زمان می خرید تا باز هم افرادی را در گرو خویش داشته باشد و در صورت لزوم تعدادی را به میدان فرستاده و قتل عام کند تا شاید رجوی مطرح شود و النهایه به قدرت برسد و هم اکنون این بحث ها و بندها نیز مسئله آنها را  حل نمی کند.

اخیراً واژه‌های جدیدی مبتنی بر شرایط فعلی در نشست‌های آنها به کار برده می‌شود یکی از این واژه‌ها، “بیان کردن” است.

که این واژه جایگزین صفر صفر کردن شده است بطوری که هر فرد با طرف مقابل خود فقط اشکالات را بگوید و کاری نداشته باشد که طرف مقابل به آن عمل می نماید یا نه و نباید رنجشی بوجود بیاید.

مریم رجوی کماکان بر روی بندهای انقلاب که در اذهان نیروها فقط پوستشان باقی مانده است پای می فشرد.

هچنین افراد موثر نفاق که در کشورهای خارجی بوده‌اند برای تحت تاثیر قراردادن عواطف نیروها و نیز جهت جلوگیری از شیوع موضوع مسئله‌داری، به آلبانی گسیل و برای نیروها به بیان خاطرات می‌پردازند.

در حال حاضر به شدت موضوع بندف دوباره مطرح شده (فردیت و نیز نپرداختن به گذشته و از آن عبور کردن)برای فراموش کردن گذشته‌ها کار می‌شود و تحت عنوان اینکه گذشته‌ها را باید فراموش کرد و برای سرنگونی رژیم به آینده توجه کرد، سعی دارند که نگاه‌ها و اذهان را همچنان کانالیزه نمایند. و اینطور تلقین کنند که به سلسله بحثهای پوشال که رجوی مطرح می کرده فکر نکنند و آنها را به فراموشی بسپارند.

علی رغم بکار گیری تمام نشستهای توجیهی متعدد و افراد و فرستاده های ویژه،  مریم رجوی به آلبانی هم  اکنون مریم رجوی خود شخصا به آنجا شتافته تا با روحیه دادن و محکم کردن بند و بست حصارهای در هم شکسته تشکیلاتی لشکر فدائی و بردگان دست سازش را باز هم حفظ کند.

 به نظر می رسد مسئله داری و از هم پاشیدگی حصارهای تشکیلاتی از عهده سایر مترسکهای دست ساز رجوی بر نیامده و ضروری شده تا مریم رجوی خودش آنجا حاضر شود دریغ از ا ینکه بحرانهای تشکیلاتی عمیق تر از آن است که مریم رجوی بتواند راه چاره ای برای آنها بیابد.

مریم رجوی رفته است تا بحث تهاجم سیاسی را به خورد این اعضاء بدهد.مریم رجوی زمانی می توانست ژست ایدئولوژیک و مهر تابان به خود بگیرد که  از طرفی وجود رجوی و تلقینهای شبانه روزی رجوی به اعضا از یکطرف و شرایط وجود اشرف بصورتی ایزوله این وضعیت را در ا ستثمار و به بند کشیدن اذهان افراد امکانپذیر می کرد، اما هم اکنون غیبت طولانی رجوی و شکستهای استراتژیکی پیاپی این توان را از آنها صلب نموده است.

batoul-soltaniبتول سلطانی، آلمان   ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7002

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی