• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پیام جعلی مزدوران قلم به دست منافقین از طرف جوانان اردبیل

  • کد خبر : 6776
  • 09 اکتبر 2016 - 16:32

پیام جعلی مزدوران قلم به دست منافقین

از طرف جوانان اردبیل

ardabil

سایت فرقه رجوی(منافقین) در پیامی مضحک از قول جوانان اردبیل پایان پروژه انتقال مجاهدین از لیبرتی به آلبانی را به مردم ایران و مریم رجوی تبریک گفته است.

در این پیام ساختگی که هر مخاطب عادی در عصر حاضر از جعلی بودن آن می تواند آگاه شود آمده است که با این انتقال حکومت ایران ضربه جانانه دیگری خورد .

واقعیت این است که اعضای فرقه رجوی در حال حاضر پیر و فرسوده شدند و اغلب آنها دچار بیماری های شدید جسمی و روحی هستند اما تنها کاری که می توانند انجام دهند ساختن همین پیام های جعلی می باشد.

منافقین، نفرین شدگانی هستند که هیچ جایگاهی نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای دنیا ندارند و انتقال آنها نیز به آلبانی در سایه حمایت نهادهای تروریستی جهان فقط به خاطر فعالیت اطلاعاتی منافقین می باشد.
بر اساس آخرین شنیده ها اعضای فرقه رجوی در آلبانی روز به روز کمتر شده و از این گروهک جدا می شوند اما توهم های ذهن بیمار منافقین ، همچنان آنها را قدرتی در برابر ایران می داند.
جوانان آگاه ، دلیر و غیور اردبیلی هرگز به این گونه افراد که پروند ننگین آنها نزد ملت ایران باز است نه تنها پیامی نفرستادند بلکه در موقع لزوم پاسخ یاوه گویی های آنها را بسیار کوبنده و محکم خواهند داد.
مزدوران فرقه رجوی هر از گاهی از طرف جوانان اردبیل پیام هایی جعلی منتشر می کنند که بیانیه ساختگی اخیر جمعی از جوانان اردبیل در محکومیت قتل‌عام ۶۷ بخشی از آنهاست.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6776

نوشته های مشابه

25آوریل
آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند
خبر شوکه کننده برای مریم رجوی، پیاده نظام رژیم صهیونیستی

آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند

24آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۱
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۱