• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

منافقین واقعا از عراق خارج شدند؟

  • کد خبر : 6659
  • 13 سپتامبر 2016 - 19:48

منافقین واقعا از عراق خارج شدند؟
باز هم فریب های رسانه ای منافقین آغاز شد

 

ekhraj

فراق:در حالی که گفته می شود منافقین به طور کامل از عراق خارج شدند شنیده شده است پس از آن عناصر باقی مانده در عراق طی اقدامی، یک آتش سوزی بزرگ به راه انداختند و گمانه زنی ها مبنی بر این است که منافقین جنازه های اعضایی که توسط سازمان حذف شده اند را در این آتش سوزی از بین بردند.
به گزارش فراق، رسانه های ضدانقلاب نیزبا هدایت منافقین تاکتیک فریب رسانه ای را مبنی بر انتقال کامل اعضای سازمان از عراق منتشر کردند.

در رسانه های ضد انقلابی همچون بی بی سی تاکید شد:”سازمان مجاهدین خلق اعلام کرده است که با پرواز ۲۸۰ عضو باقی‌مانده این سازمان از عراق به آلبانی، همه اعضای این سازمان از عراق خارج شده و اردوگاه لیبرتی در این کشور بسته شد.وزارت خارجه آمریکا ضمن تایید خبر خروج اعضای مجاهدین خلق گفته است که کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با دو هواپیما، اعضای مجاهدین خلق را به آلبانی منتقل کرد.سازمان مجاهدین خلق گفته است که قرار بود انتقال اعضایش از اردوگاه لیبرتی چند هفته یا چند ماه بیشتر طول نکشد، اما “توطئه‌ها، شانتاژها و تهدیدهای” حکومت ایران و متحدانش در عراق، باعث شد روند انتقال اعضای این سازمان بیشتر از چهار سال طول بکشد.بنا به گفته وزارت خارجه آمریکا سازمان ملل بیشتر از ۳ هزار نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق را با موفقیت از عراق منتقل کرده‌اند.”

پس از انتشار این خبر دروغ شبکه منطقه ای العالم نیز با رد این مسئله در خبری تاکید کرد:
مسئله طول کشیدن حضورمنافقین در عراق ابعاد پیچیده ای دارد، که یکی از مهمترین عوامل آن را می توان ارادۀ سران گروهک نفاق برای عدم خروج و بازی تبلیغاتی با عناصر فریب خورده عنوان کرد.
برخی از بازی‌های جریان نفاق به بهانه باقی ماندن نیروها در عراق بدین شرح است:
– مرگ اعضا به دلیل عدم رسیدن دارو و غذا به کمپ اشرف لیبرتی
– درگیری با نیروهای عراقی و کشته سازی برای ایجاد اراده باقی ماندن اعضا در گروهک منافقین
– کشتن عناصر به اصلاح مسئله دار و بازی حقوق بشری به واسطۀ آنها
– برگزاری نمایش در کشورهای اروپایی به بهانه ساکنان لیبرتی (کروپر) و اشرف
– انتقال امکانات و برخی مقرهای منافقین به جریان های تکفیری و معارض دولت عراق
– ایجاد انگیزه شدید برای اعضای فریب خورده جهت تسریع اعزام به اروپا
– ….
با تفاسیر فوق، گروهک تروریستی منافقین به دنبال باقی گذاشتن تعدادی از عناصر خود در عراق و قربانی کردن آنان و به راه انداختن بازی تبلیغاتی با عناصر کشته شده است.
از سال ۹۰ و خروج منافقین از کمپ اشرف همواره تمامی درگیری های ایجاد شده حول منافقین، از سوی این گروهک تروریستی بوده و افرادی که در این بین از دست رفتند و کشته شدند، تنها به پروژه کشته سازی گروهک نفاق اضافه شدند.

گفتنی است که به موجب قرارداد منعقده میان آمریکا و آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی حدود دوهزار نفر از اعضای گروهک منافقین در چندین کشور اروپایی اسکان داده شده اند.
گروهک منافقین در جریان جنگ تحمیلی، از صدام حمایت کرد؛ اما به دنبال تهاجم نظامی آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ و سرنگونی دیکتاتور سابق این کشور، اعضای این گروهک خلع سلاح شده و از اردوگاه اشرف به اردوگاه لیبرتی منتقل شدند.
گروهک تروریستی منافقین اخیرا از انتقال بیش از ۲۸۰ تن از ساکنان باقیمانده کمپ لیبرتی عراق به مکانی در آلبانی خبر داد اما شنیده ها حاکی است این گروهک تعدادی از اعضای مزدور خود را مخفیانه در عراق گذاشته تا برای آنها شوی تبلیغاتی اجرا کنند. اعضای این گروهک تروریستی از سال ۲۰۱۲ تاکنون پس از انتقال از کمپ اشرف به بغداد، در اردوگاه لیبرتی مستقر بودند که یک پایگاه نظامی آمریکایی به شمار می‌آمد. مزدوران مناققین پیش از خروج از لیبرتی اقدام به برگزاری مراسم جشن در این کمپ کردند. بر اساس اعلام رسمی مسئولان عراق بعداز خروج عناصر گروهک تروریستی منافقین، کمپ لیبرتی رسماً بسته شده است.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6659