• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رفتار فاشیستی و غیر انسانی فرقه رجوی با سری ششم خانواده ها

  • کد خبر : 6345
  • 07 آگوست 2016 - 18:15

رفتار فاشیستی و غیر انسانی فرقه رجوی

با سری ششم خانواده هاKhanevadeh

فرقه رجوی که مثل مرگ از خانواده ها می ترسد و حیات خود را در گرو هرچه بیشتر در بند نگه داشتن اسیران فرقه می داند.

برای ممانعت از ورود سری ششم خانواده ها به اطراف لیبرتی تاآنجا که توانست کارشکنی و مزدوری انجام داد ولی خوشبختانه به خواسته خود نرسید.

بیش از دویست نفر از خانواده های مظلوم اسیران فرقه رجوی که عمده آنها خانواده هایی هستند که فرزندانشان اسیر جنگ بوده و یا به نوعی از ترکیه و یا پاکستان توسط عوامل رجوی دزدیده شده اند، به بغداد و اطراف لیبرتی رفتندودرطی چندروزاقامت خودفریاد می زدند ملاقات و تماس با فرزندانشان می خواهند.

ایادی رجوی که با پول های کلان گرفته شده از سعودی تعداد زیادی از عوامل عراقی و کمیساریا را جهت مزدوری خریده و متوجه ورود خانواده شده بودند.

بنا به ماهیت ضد انسانی و قرون وسطایی اش بشدت از ورود خانواده ها می ترسیدند و کارشکنی های زیادی نمودند.

ولی اینبار هم عزم خانواده ها بر همه مزدوری ها و حقه ها چیره شد. و آنها در طی چند روز باز هم صدای فریاد دردآلود خود را به گوش مجامع بین المللی و حقوق بشری رساندند تا باشد که فرقه شوم رجوی بیش از پیش رسوا شود.

بسیاری از خانواده ها که برای بار اول بود که به اطراف لیبرتی برای ملاقات می رفتند در بهت و حیرت از این همه اقدامات ضد انسانی و فوق ارتجاعی رجوی و اعضای مغزشویی شده در بهت وحیرت فرو رفته و باورشان نمی شد اعضای خود فروخته و سران رجوی با سنگ و چوب و بی مهری و فحش و ناسزا از آنان پذیرایی کنند.Family-In Asharf-Faragh-ngo2

آری مادران و پدران پیر وخواهران و برادرانی که صدها کیلومتر پیموده بودند،تا خبری از فرزندانشان بگیرند با صحنه های عجیبی روبرو شدند.

در برابر پرتاپ گل و شیرینی و نامه های ابراز محبت وعلاقه به فرزندانشان سنگ دریافت کردند!

MEK_Missile_21بدستور رجوی تنها سران رده بالا از جمله عناصر خود فروخته ای چون منصور مداح و یوسف انبازو سران رده یک با پوشاندن سر و روی خود به جلوی درب آمده بودند و با پرده های ضخیم و ماشین و هر چه دم دستشان بود مانع درست کرده و با وحشت و بیگانگی از دنیای جدید دنیای صلح و نور و دستان پر مهر خانواده ها یشان فرار می کردند. این بلایی است که رجوی به سر تعدادی زیادی از جوانان اسیر و بخت برگشته میهن آورده که سالیان است در قلعه الموت رجوی اسیر شده و به مانند انسان های غارنشین جدا از هر گونه تماس و ارتباط با دنیای جدید تنها نفس می کشند.

Khanevadeh2

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6345

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی