• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

ابراز نگرانی خانواده های اسیران دربند فرقه، نسبت به وضعیت فرزندانشان

  • کد خبر : 5903
  • 08 جولای 2016 - 23:53

ابراز نگرانی

خانواده های اسیران دربند فرقه رجوی ،

نسبت به وضعیت فرزندانشان

ابراز نگرانی خانواده های خوزستانی اسیران دربند فرقه، نسبت به وضعیت فرزندانشان

لینک به منبع

بدنبال اعلام خبر وزارت کشورعراق مبنی بر حمله خمپاره ای دوشنبه شب به کمپ لیبرتی خانواده های خوزستانی اسیران دربند فرقه بلافاصله با دفترانجمن نجات شعبه خوزستان تماس گرفته وضمن ابراز نگرانی و خشم و نفرت نسبت به رجوی خواستار کسب اطلاعات دقیق تری از وضعیت فرزندان اسیرشان شدند.

خانواده های اسیران دربند فرقه تروریستی رجوی درتماس های خود ضمن محکوم کردن حمله خمپاره ای به لیبرتی تاکید داشتند که ما نقش سران گروه تروریستی در بوجود آمدن چنین حوادثی را کمتر از اقدام مهاجمان این حمله نمی دانیم زیرا آنها علیرغم اینکه می دانند مردم عراق حتی ازاقدامات ترروریستی درامان نیستند ولی بازهم درمسیرانتقال سریع وگسترده تراسیران به کشورثالث سنگ اندازی کرده وازطرف دیگرکماکان ظالمانه برانجام ملاقات ما با عزیزانمان برای کسب خبراز وضعیت سلامتی آنها ممانعت می کنند که ازاین بابت نگرانی ما را دو چندان کرده اند .همچنین خانواده های اسیران ازاعضای انجمن خواستند تا ندای اعتراض آنها را نسبت به رفتارهای ظالمانه سران گروه رجوی به گوش مجامع بین المللی و بخصوص کمیساریای ملل متحد که مسئولیت انتقال اسیران را برعهده دارد رسانده وازآنها بخواهند تا علاوه برایجاد تسهیلات برای انجام ملاقات آنها با عزیزانشان برای سرعت بخشیدن به انتقال اسیران به کشور ثالث فشارمضاعف تری را برسردمداران فرقه رجوی وارد آورند.

خانواده های خراسان رضوی نگران سلامتی عزیزانشان در زندان لیبرتی هستند

لینک به منبع

طبق اخبار دوشنبه شب ۱۴ تیر ۹۵ به لیبرتی حمله موشکی شده است و تعدادی از فرزندانمان که اسیر در دست فرقه رجوی می باشند زخمی شدند.

ما به شدت نگران سلامتی عزیزانمان هستیم و قبل از هر کس رجوی را مسئول این کار می دانیم چرا که این رجویست که هم چنان در ماندن در عراق جنگ زده اصرار دارد و در حالیکه میلیون ها دلار خرج همایش های بیهوده زنش می کند حاضر نیست کمترین هزینه ای در جهت بیرون آوردن فرزندانمان از عراق بکند. ما از سازمان ملل و دولت امریکا و دولت محترم عراق می خواهیم که اولا به ما خانواده ها امکان دیدار با عزیزانمان را با فشار آوردن به رجوی فراهم کند و ثانیاً هرچه سریعتر آنها را به خارج از عراق منتقل کرده و برای آنها فرصت انتخاب آزادانه را فراهم کند تا بدور از فشار و تهدید های تشکیلات رجوی بتوانند زندگی جدیدی را آغاز کنند.

نگرانی خانواده های چشم انتظار گیلک از حمله به لیبرتی

لینک به منبع

به قرار اطلاع شب گذشته آنهم در دقایق اولیه آغازین افطار؛ لیبرتی محل گروگانهای رجوی مورد اصابت دهها موشک قرار گرفت که مورد تائید نیروهای عراقی هم قرارگرفت .

دراین وانفسا آنچه که بیش ازهمه نفرت آوراست واکنش نابخرادانه رجویها درپس اطلاعیه های پی درپی مبنی براینکه دراین واقعه کسی ازاسرای لیبرتی شهید نشده است (بخوانید قربانی نشده است )!؟

گوئیا سران تشکیلات بدنام رجوی خاصه مریم قجردرانتظار چنین حملات مرگبار و قربانی دادن شماری ازنگون بختها را داشتند تا با بکارگیری قاب های عکس ازپیش خریداری شده به نیات پلیدخود پرداخته ومورد تبلیغات سوء قراربدهند ودیگربار یک جورهایی خوراک نمایش آتی خود با حضورمریم قجردرفرانسه باشد.

اما آنچه که اصالت دارد نگرانی و دغدغه های سوزناک خانواده های اعضای گرفتاردرلیبرتی است که متعاقب انعکاس حملات مرگبار موشکی به لیبرتی لاینقطع ادامه دارد وازشب گذشته تاکنون پیگیر کم وکیف واقعه دردناک حمله به لیبرتی بوده و نگرانی عمیق خود را ازاین تراژدی اعلام کردند وافزودند که شخص مریم ومسعود رجوی و دیگرسران تشکیلات سیاه آنان موجب ومسبب اصلی چنین مصیبتهای وارده براعضای ناراضی خود و خانواده های آنان می باشند وبلاشک بایست پاسخگوباشند.

خانواده های فعال و مرتبط با انجمن نجات گیلان درتماس شان با مسول انجمن خواستار تسریع درامرانتقال عزیزانشان به دنیای آزاد وعجالتا آلبانی شدند وتاکید داشتند چنانچه جگرگوشه های آنان بتوانند ضمن معرفی خود به نیروهای عراقی وکمیساریا راهی وطن وکانون گرم و پرمهرخانواده هایشان بشوند که نورعلی النور خواهد بود وانشاءالله که با فرا رسیدن عیدفطر؛ عید بازگشت به فطرت پاک انسانی ؛ تقدیرآنچانکه خانواده های عزیزمیخواهند ؛ رقم بخورد .

(پایان)

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5903

نوشته های مشابه

24آوریل
مردم آلبانی استرداد و خروج فرقه رجوی را از دولت خود مطالبه کنند + فیلم
آنچه در اولین جلسه دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی در سال جدید گذشت؟

مردم آلبانی استرداد و خروج فرقه رجوی را از دولت خود مطالبه کنند + فیلم

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده