• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تلاش برای بهره برداری از جداشدگان

  • کد خبر : 487
  • 29 دسامبر 2014 - 6:55

براساس گزارشهای منتشره و به نقل از اعضایی که به تازگی موفق شده اند از اسارتگاه فرقه رجوی خلاص شوند، گردانندگان گروه تروریستی مجاهدین، ازآنجا که روشهای شستشوی مغزی رهبر فراری این گروه کارکرد سابق را ندارد و آنان از کنترل نیروها و جلوگیری از فرارآنها عاجز شده اند، تلاش دارند تا در یک نقشه خبیثانه از همان مبداء آنان را وادار به سکوت کرده و تحت عنوان هوادار مورد سو استفاده تشکیلات جهنمی این فرقه قرار دهند.

درهمین ارتباط، یکی از اعضای مجاهدین که موفق شده است به تازگی از کمپ لیبرتی فرار وخود را تسلیم نیروهای یونامی مستقر درکمپ ترانزیت نماید.

این عضو به اصطلاح مجاهدین که مدت ۲۴ سال سابقه حضور در فرقه بد نام تروریستی رجوی را دارد در خصوص وضعیت روحی، جسمی و همچنین شرایط فعلی اعضا در کمپ ترانزیت اظهار داشت: اعضای سازمان با تحمل فشارهای همه جانبه روحی و روانی اعمال شده از سوی سران مجاهدین به آنان در کمپ ترانزیت، در حال حاضر دچار افت شدید روحیه شده و دیگر طاقت تحمل شکنجه های روحی و فیزیکی را ندارند و نفرات زیادی وجود دارند که خواستار خروج از کمپ و جدایی از فرقه هستند.

وی در ادامه گفت: درجلسه اخیر و پس از سخنان مریم رجوی، سازمان وعده های دروغین مبنی برتعیین تکلیف اعضاء در آینده نزدیک به نفرات خود داده است و با صدور ابلاغیه ای از جانب سران مجاهدین اعلام شد، ما تا ۳۰ مهر سال ۹۲ کار زیادی داریم و علاوه بر تلاش برای سرنگونی رژیم ایران!!!! تا آن زمان تلاش می کنیم کمپ لیبرتی را به عنوان کمپ پناهندگی ثبت کنیم.

بنابر اظهارات این فرد، بقایای رجوی اکنون که از مهار نیروها عاجز شده اند می کوشند تا با آنها به توافق برسند تا فرار آنها مطرح نشود و اجازه خروج داشته باشند تا علاوه بر تبلیغات منفی رسانه ای بتواند از افراد جدا شده در صورت اعزام به ایران یا کشورهای ثالث به عنوان هوادار همچنان استفاده ابزاری کرده و کماکان ارتباط خود را با دادن تلفن و ایمیل به آنان این رابطه را حفظ کند.

وی در این ارتباط گفت: وقتی قصد خروج از سازمان را داشتم مسئولین مستقیم من قصد داشتند یک شماره تلفن و ایمیل به من بدهند تا پس از خروج بتوانند همچنان با من به عنوان یک هوادار ارتباط داشته باشند، ولی بدلیل عدم علاقه به ادامه حضور در این فرقه تروریستی از این کار امتناع ورزیدم. باید بگویم این اقدام در مورد تمامی اعضای خروجی از سازمان صادق است ولی هیچکدام از نفرات از پذیرفتن خواسته فرقه استقبال نکرده اند، هر چند در قبال این فعالیت و عده هایی را به نفرات داده اند لیکن تا بحال خبری از تحقق وعده های داده شده به آنان نیست.

در ادامه وی پیرامون وضعیت سایر لایه های تشکیلاتی فرقه رجوی برای ماندن یا جدا شدن از این گروه تروریستی اعلام کرد: تا آنجا که اطلاع دارم تعداد زیادی از لایه های بالا و میانی تشکیلات سازمان در کمپ ترانزیت بدلیل فشارهای روحی وروانی و نیز کنترل های فیزیکی اعضا از جانب سران سازمان مجاهدین، همگی بدنبال فرصت مناسبی هستند تا در اولین زمان ممکن از این فرقه ضاله فرار کرده و یا جدا شوند.

به نظر می رسد که این حرکت شیادانه گردانندگان گروه تروریستی مجاهدین علاوه بر آن برای کاستن از تبعات منفی جدایی اعضا باشد، ترفندی هم برای ایجاد شک و دودلی بین جداشدگان قدیمی و خانواده ها با کسانی است که به تازگی از کمپ خارج می شوند، این در حالی است که رهبری گروه تروریستی مجاهدین بارها و بارها اعلام کرده است که هر فردی که پایش را از کمپ بیرون بگذارد دیگر یک مجاهد نیست، این در حقیقت اعترافی وارونه است به این حقیقت که هر کس که برای یک لحظه هم از کنترل بقایای رجوی خارج شود و با دنیای آزاد ارتباط برقرار کندبه پوشالی بودن و دروغ بودن ادعاهای آنان پی می برد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=487

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی