• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تلاش جدید فرقه رجوی برای نفوذ بداخل خانواده ها

  • کد خبر : 4684
  • 22 دسامبر 2015 - 11:39

تلاش جدید فرقه رجوی برای نفوذ به داخل خانواده ها

همانطورکه می دانید فرقه رجوی در دوران صدام درقبال گرفتن پول و امکانات استقراری وتجهیزات وسلاح از صدام به او اطلاعات مربوط به فعالیت نظامی ایران و زیرساخت های اقتصادی وشبکه های مواصلاتی درخاک ایران بعلاوه اثرات ناشی از حملات هوایی و موشکی عراق بر اهداف و همچنین اثرات اجتماعی این حملات را می داد. اینکار بدستور سازمان توسط بنده با آقای عباس داوری در مرکز مخابرات (وزارت اطلاعات) عراق بطور یک برنامه ثابت دو هفتگی و بعضا هفتگی بسته به شرایط و تحولات جنگی و … تحویل میشد.

فعالیت های اطلاعاتی رجوی باشیوهای مختلف صورت می گرفت از جمله گرفتن اسیر ونصب دستگاهای مخابراتی به منظور شنود مکالمات ارتش ایران، تماسهای تلفنی و تخلیه ادارات و حتی تماسهای راندم به منازل مردم در مناطق مختلف شهرهای هدف با وانمود کردن به اینکه از ارگانهای دولتی هستند و خواهان اطلاعات مربوطه به نتایج موشکباران و حمله هوایی عراق هستند… صورت میگرفت.

بعداز سرنگونی صدام؛ رجوی که امکانات مالی خود را از دست داده بود باتغییر ارباب درجهت وخدمت آمریکا درآمد وعمده فعالیت های اطلاعاتی خود را معطوف به فعالیت های هسته ای ایران کرد.

اما دررابطه باخانوادها براستی رجوی بدنبال بدست آوردن چه اطلاعاتی است و هدف او از نفوذ به داخل خانوادها چیست؟

سالهای قبل رجوی سعی کرده بود بابه کارگیری پیچیده ترین شیوهای مغزشویی و کنترل روح و روان اعضای تحت اسارت خود ؛تمامی عواطف خانوادگی را درآنها بکشد وبقول خودش عشق به مریم را جایگزین هرگونه عاطفه ای در آنها بنماید.

به این سخنان رجوی درنشست های موصوم به انقلاب بمنظور بمباران مقوله خانواده در اذهان و قلب و ضمیر مجاهدان در اسارتش، بعد از مواجهه با خانوادها در اشرف برخلاف خواست رجوی به بردوش کشیدن استراتژی قیام مسلحانه در ایران، همگی سیاستهای تروریستی و همدستی با قاتل مردم ایران و شخص رجوی در طلاق و ازدواجهایش و نابودی خانواده های مجاهدین و بی خانه و خانمان نمودن فرزندان مجاهدین با پرداکندنشان در اقصا نقاط جهان، لعن و نفرین میکردند؛ به دقت توجه کنید:

“ما دو راه بیشتر برای ادامه مبارزه در پیش رو نداریم، یا انهدام و اضمحلال خانواده و یاسرنگونی رژیم.

برادران، با خانواده و زن و فرزند و پدر و مادر نمی توانیم تهران برویم و خلق را نجات دهیم باید در قلب شما مریم(اسم مستعار خودش) جایگزین خانواده گردد!”

از آن روز خانواده عنصر با عرض معذرت کثیف سرمایه داری وکانون فساد نام گرفت ومی بایست اعضای فرقه آن را ازقلب خارج می کردند! و علم مبارزه با خانواده را خودش مستقیم و بدون رو در بایستی در کتابی که بنام “خانواده مجاهدین یا مزدوران ارتجاع؟” را در زیر مشاهده میکنید و مملو است از شیادیها و دروغ های شاخ دار بر دوش میگیرد که عمق مسئله را میرساند.Rajavi-Book

در صفحه ۵ این کتاب مسعود رجوی چنین میخوانید:

فریب و دجالگری را مشاهده میکنید، آقای رجوی آنقدر به هذیان گویی روی آورده که در صفحه فوق مجوز صوری برای دیدار جهت ایز گم کردن صادر میکند، و بعد دستورات خودش را “بنام تصمیماتی که شما مجاهدین گرفته اید را ” خودش تائید میکند. اما در صفحه ۹ همین را نیز پس میگیرد و منکر خانواده میشود.

در صفحه ۹ اما:

دروغهای رجوی و اینکه حتی به شاه هم گفته اند ما خانواده نداریم را در نشریه شماره ۱۴۲ مجاهد بخوانید تا بهتر این دجال را بشناسید.

خانواده مجاهد از نبرد قهرمانانه تا مزدوران وزارت اطلاعات،

الان که بدلیل فعالیت های خانوادها درب اشرف گل گرفته شد و بدنبال آن راه آلبانی باز گردید رجوی که از تاثیرات عاطفی خانوادها براعضا آگاهی دارد سعی دارد که در این روند اختلال ایجاد کند.

آنها با انگشت گذاشتن روی عواطف خانوادها و شوق دیدار عزیران سعی دارند با فعال کردن مزدوران اطلاعاتی خود و بکارگیری شیوه خبررسانی به خانوادها در مورد عزیزانشان در آلبانی و یا گرفتن عکس در صدد فریب خانوادها هستند.

آنها ضمن تماس با خانوادها، شماره تلفن و ایمل می گیرند تا ارتباط آنها را با عزیزانشان درلیبرتی وصل نمایند و دو هدف را دنبال می کنند.

اول برقراری ارتباط خانوادها با فرقه

دوم ایجاد مشکل امنیتی برای آنها.

درسال ۹۳ فرقه رجوی با یکی از خانوادها که فرزندشان درجریان درگیری با ارتش عراق درسال ۹۰ معلول گشته بود تماس برقرارکرده و از آنها خواستند ۵۰ میلیون برای درمان فرزندشان به یک حساب درفرانسه واریز کنند برادر وی درایران تحت تاثیرمسایل عاطفی و درمان برادرش درنظر داشت زمین کشاورزی را فروحته و برایش واریز کند.

درآخرین لحظه به ذهنش میرسد، فرقه ای که میلیونها دلار صرف جشن های مریم در پاریس می کند از هزینه کردن ۵۰ میلیون تومان معادل ۱۵ هزار دلار برای عضوش که خودشان او را به این روز نشاندن عاجزند؟!

همین حرف را درتماس بعدی به برادرشان گفتند . به او تاکید کردند که از فرقه خارج شو ما ۲۰۰ میلیون برایت اختصاص میدهیم.

پاسخ گشتاپوی همراه مجاهد به خانواده این مجاهد:

نفراطلاعاتی رجوی که کنار برادرشان هنگام تماس جهت کنترل گفتگو نشسته بود گوشی را گرفته و گفته است:

تو با ما (مجاهدین) همکاری کردی، تمامی تماسها و تلفنهایت با ما ضبط شده، ما همین را به وزرات اطلاعات ایران خبرمی دهیم بیچاره ات بکنند.

هوشیاری به خانواده های مجاهدین در داخل و خارج کشور:

این روزها که فرقه رجوی از ذوق و اشتیاق خانوادها برای کسب خبر از عزیزانشان اطلاع دارد عناصر اطلاعاتی خود را برای تماس باخانوادها بکارگرفته است لذا:

۱) به محض ارتباط عناصر مشکوک و نا آشنا سریعاً ما را مطلع نمائید.

۲) هیچ اطلاعات و خبری به او ندهید درصورت اصرار به او بگویید شماره اش را بدهد شما تماس می گیرید بلافاصله اطلاع دهید.

۳) حتی در صورتیکه وابستگان شما تماس گرفتند در برخورد اول اعتماد نکنید و پولی به حساب آنها واریز نکنید.

داوود باقروند ارشد

منبع: ایران اینترلینک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4684