• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

آمریکایی ها برای تمیز کردن دل و روده آلبانیایی ها آمدند / روزهای تلخ برای فرقه رجوی در راه است

  • کد خبر : 45886
  • 20 آوریل 2024 - 8:42

یک تیم امنیتی از آمریکا با حضور در آلبانی به ارائه آموزش های امنیت مرزی به نیروهای مربوطه این کشور پرداخت و به نظر می رسد این موضوع با رفتارهای اخیر مجرمانه فرقه رجوی در ارتباط باشد.

به گزارش فراق، بر اساس گزارش رسانه های محلی، این دوره امنیتی به مدت یک هفته و به منظور حفظ امنیت مرزی از جمله مبارزه با تروریسم، کشف موارد قاچاق انسان، مقررات مهاجرت و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر برگزار شده است.

در طول هفته، تیم‌های مشترک آمریکایی و آلبانیایی به گشت‌زنی مرزی پرداختند و در امتداد مرزهای این کشور کاوش کردند. همچنین کارشناسان آمریکایی به افسران آلبانیایی و کوزوو آموزش هایی در تکنیک‌های ردیابی میدانی دادند.

هفته گذشته بود که رسانه های آلبانیایی با انتشار گزارشی از دستگیری چهار تن از فرماندهان پلیس مرزی آلبانی به اتهام‌ همدستی با فرقه تروریستی رجوی و انواع تخلف‌های غیرقانونی، از صدور ۲۶ حکم دستگیری در این پرونده خبر دادند.

در گزارش رسانه های این کشور درباره جزئیات عملیات پلیس در روز ۲۴ فروردین ماه آمده بود: چهار تن از فرماندهان پلیس اداره مهاجرت آلبانی در سطح روسای بخش ها پس از یک عملیات گسترده با دستور سپاک و همکاری دادستانی ویژه بازداشت شدند.

بنا بر نوشته این رسانه ها، دستگیرشدگان به اتهام فعالیت‌های غیرقانونی و همکاری با گروهی که در قاچاق انسان و کالا دست داشته، مورد تحقیقات قرار گرفتند و در این عملیات، افرادی چون آلتین حسنی، ادموند براها، ارجل خوجه و ارمال خوجه از مسئولان پلیس مهاجرت کشور آلبانی، به درخواست اسپاک دستگیر شدند.

ادموند براها همان فردی بوده که در جریان بازرسی از دفتر انجمن آسیلا به دستور فرقه نقش داشته و سال گذشته نیز حکم اخراج حسن حیرانی از آلبانی را صادر کرده است.

نامبرده همچنین به طور مخفیانه با رابطین فرقه رجوی به نام های بهزاد صفاری و سعید مهدوی در ارتباط بوده و در قبال دریافت رشوه کلان برای سران فرقه جعل هویت می‌کرد.

به نظر می رسد دولت آلبانی به همین دلایل دست به دامن اربابش شده تا آثار لقمه فاسدی که آمریکا برایش گرفته را از دل و روده کشورش خارج کند.

کارشناسان و فعالان رسانه های آلبانی بارها خطرهای حضور فرقه رجوی را به دولتمردان کشور خود گوشزد کرده و هشدار داده بودند که این فرقه هر کجا قدم می گذارد امنیت آنجا را به مخاطره می اندازد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45886

نوشته های مشابه