• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

ماجرای بازداشت یکی از زنان مسئول فرقه رجوی در خانه انفرادی / مسعود رجوی شخصا دستور حبس را داده است

  • کد خبر : 45864
  • 17 آوریل 2024 - 11:26

فرقه تروریستی رجوی از زمان ورود به آلبانی، یکی از زنان مسئول قدیمی که قصد جدایی از فرقه را داشته، در یکی از ساختمان‌های شخصی خود در حبس انفرادی نگهداری می‌کند.

به گزارش فراق، منابع خبر دادند این زن ناراضی همیشه تحت نظارت سه نفر نگهبان قرار دارد و اجازه خروج از این مکان را ندارد.

به گفته افراد مطلع، هر روز، یک تیم با خودرویی که در تصویر مشاهده می شود برای او و تیم نگهبانش غذا می‌برند.

همچنین اعلام شده که به دلیل داشتن اطلاعات حساس درباره جنایت‌ها و تجاوز‌های مسعود رجوی به زنان اشرف، مجاهدین اجازه جدا شدن از این زن را نمی‌دهند.

گفته شده دستور حبس این زن توسط مسعود رجوی صادر شده و اعلام کرده است که تا زمان حیاتش، این زن باید در حبس باقی بماند تا اسرار و رازهای مربوط به سازمان، مانند بتول سلطانی و دیگران، فاش نشود.

مریم قجرعضدانلو سرکرده فعلی این فرقه با ظاهر سازی، خود را حامی حقوق زنان جلوه می دهد، در ظاهر قوانینی که او را مدافع زنان نمایش دهد ساخته و پرداخته تا چهره و عملکرد واقعی اش را بپوشاند. باید از این زنک دجال پرسید پس چرا همین فرمان ۱۰ ماده ای کذایی  را که مدام در بوق و کرنا می کنی برای زنان تحت اختیار خویش اجرا نمی کنید؟ چرا حقوق زنان و دختران و کودکان داخل تشکیلات را پایمال می کنید؟ با چه حکمی زنان را به ازدواج و طلاق های اجباری واداشتید؟ با کدام شریعت زنان را به ملکیت رجوی درآوردید، حرمسرا تشکیل دادید و  بسیاری را عقیم کردید؟  چرا هیچ زنی از سیاه چال های رجوی اجازه خروج ندارد و درخواست جدایی و فرار مساوی با  حکم مرگ است؟

خودرو و زنی که به محل سمت ساختمان حبس این زن می‌رود، متعلق به فرقه رجوی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45864