• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

رجوی، ناکسی که بر زبانش وطن می‌راند

  • کد خبر : 45836
  • 15 آوریل 2024 - 13:47

در یک متن مضحک که در سایت‌های فرقه رجوی نوشته شده، این فرقه دلایل ماندگاری خود را «تمرکز بر روی تضاد اصلی جامعه» عنوان کرده، چیزی که موجب تمسخر هر خواننده‌ای است. رهبری فرقه رجوی و باند تبهکارش از ابتدا تا کنون، بر روی این هدف متمرکز بوده‌اند که چگونه خود را آویزان کسانی بکنند که از آنها حمایت مالی کنند، مانند برخی کشورهای عربی در منطقه و یا برخی کشورهای اروپایی و برخی سیاستمداران آمریکایی. البته این سیاست لجام گسیخته رجوی جاده یک‌طرفه نبوده و به ازای هر خدمتی که آنان کرده‌اند (مانند حمایت‌ها و کمک‌های مالی)، در عوض سران وطن‌فروش سازمان مجاهدین ضد خلق نیز تلاش کرده‌اند که ما به ازایی پرداخت نمایند مانند دادن اطاعات هسته‌ای و نظامی و حتی حمایت از تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران. شما هرگز فکر نکنید که حمایت از تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران کاری است مفت و مجانی، بلکه همه‌ی این حمایت‌های بیگانگان از این فرقه وطن‌فروش بده‌بستانی است که با طرف‌های خارجی خود انجام می‌دهد.

این گونه است که فرقه ستمگر رجوی توانسته در این همه هیاهوی بین‌المللی و منطقه‌ای دوام بیاورد و همچنان به خیانت‌ها و خباثت‌های خود ادامه دهد. به درستی که این فرقه شکاف زی بوده و در دره‌های اختلافات بین کشورها زندگی می‌کند و زالو وار خون می‌مکند. آیا اینان حمایت مردم خود را دارند؟ پاسخ به این سوال این است که هرگز! مردم ایران اکنون در بالاترین سطح فهم و شعور خود به این واقف گشته‌اند که عامل مهمی که مشکلاتشان را افزایش داده و دامن زده است، همکاری برخی افراد و گروه‌ها با عوامل خارجی و بیگانگان بوده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی شان دچار مشکل شده است، و در این بین به خوبی می‌شود ردپای فرقه رجوی را مشاهده نمود.

همین عامل باعث شده است که رجوی و عیادی داخلی و یا بین‌المللی و یا منطقه‌ای آنان سرخورده شده و به هوچی گری پناه ببرند و لاطائلات ببافند، مانند همین جمله‌ای که در ابتدا اشاره کردم یعنی وابسته بودن به مردم خود و تمرکز به تضاد اصلی! بی‌شک هر روز که می‌گذرد، مردم ایران بیشتر و بهتر دشمنان اصلی خود را شناخته و در مقابل آنان صف آرایی خواهند نمود و روی انتخاب‌های خود به درستی متمرکز شده و اجازه نخواهند داد که هر کسی و ناکسی که بر زبانش وطن می‌راند بر این آب و خاک چنگ بیندازد.

سعید محمدپور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45836