• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

درهم شکستن خیمه گاه فرقه رجوی در پلیس آلبانی

  • کد خبر : 45793
  • 14 آوریل 2024 - 9:39

فردی که در این ویدئو می بینید، ادموند براها (موندی)، رئیس پلیس بازداشت شده اداره مهاجرت آلبانی است که یک روز قبل از دستگیری، در مواجهه با پرسش های یک خبرنگار نشان داده می شود.

به گزارش فراق، این افسر بدنام همان کسی هست که مانع از امضای برگه های اقامت بسیاری از اعضای نجات یافته در آلبانی بود و در عوض دسته دسته برگه های اقامتی که توسط فرقه رجوی به سویش برده می شد را بدون یک نگاه امضا می کرد.

در ویدئویی که می بینید، خبرنگار یک رسانه دولتی از او سؤالات مستقیمی در مورد مشارکت وی در قاچاق کالا و انسان از تبعه های بنگلادشی، پاکستانی و کردی می‌پرسد و او می گوید من رئیس نیستم و نمی توانم پاسخ دهم‌.

این فرد بیشترین فشارها را به اعضای انجمن آسیلا (نجات یافته های فرقه رجوی در آلبانی) آورد و موجب اخراج جمعی از آن ها از این کشور شد.

موندی عامل اصلی تهدید جداشده های آلبانی بود و می توان او را خیمه بخش فاسد امنیت آلبانی نامید.

نامبرده روابط تنگاتنگی با عوامل رجوی داشت و در شرایطی که بسیاری از نجات یافته ماه ها منتظر دیدار با وی می ماندند، برگه های اقامتی ساکنین اشرف با کارتن وارد دفتر وی شده و با پرداخت دستمزد از سوی فرقه، بدون رویت اعضای اشرف، همگی امضا می شدند.

حال این خیمه گاه رجوی در دولت آلبانی که توسط آن خیانت های بیشماری علیه نجات یافته ها انجام می داد در هم شکسته و باید منتظر ماند و دید که حکومت آلبانی در مقابل این اقدام تبهکارانه رجوی که پیش از این شرط ادامه حضور آن ها در کشورشان را عدم فعالیت سیاسی خوانده بود، چه واکنش جدی از خود نشان خواهد داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45793