• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

گزارش رسانه آلبانیایی از عملیات دستگیری ۴ تن از فرماندهان پلیس اداره مهاجرت + فیلم

  • کد خبر : 45781
  • 13 آوریل 2024 - 14:14

رسانه آلبانیایی با انتشار گزارشی از دستگیری چهار تن از فرماندهان پلیس مرزی آلبانی به اتهام‌ همدستی با فرقه تروریستی رجوی و انواع تخلف‌های غیرقانونی، از صدور ۲۶ حکم دستگیری در این پرونده خبر داد.

به گزارش فراق، پایگاه خبریNewsbomb آلبانی در گزارشی به جزئیات عملیات پلیس در روز ۲۴ فروردین ماه آلبانی پرداخت و نوشت: چهار تن از فرماندهان پلیس اداره مهاجرت آلبانی در سطح روسای بخش ها پس از یک عملیات گسترده با دستور سپاک  و همکاری دادستانی ویژه بازداشت شدند.

بنا بر نوشته این رسانه، دستگیرشدگان به اتهام فعالیت‌های غیرقانونی و همکاری با گروهی که در قاچاق انسان و کالا دست داشته، مورد تحقیقات قرار گرفتند و در این عملیات، افرادی چون آلتین حسنی، ادموند براها، ارجل خوجه و ارمال خوجه از مسئولان پلیس مهاجرت کشور آلبانی، به درخواست اسپاک دستگیر شدند.

به گزارش فراق، ادموند براها همان فردی بوده که در جریان بازرسی از دفتر انجمن آسیلا به دستور فرقه نقش داشته و سال گذشته نیز حکم اخراج حسن حیرانی از آلبانی را نیز صادر کرده است.

نامبرده همچنین به طور مخفیانه با فرقه رجوی و به خصوص با بهزاد صفاری و سعید مهدوی در ارتباط بوده و با دریافت پول کلان برای سران فرقه جعل هویت می‌کرد.

به نوشته Newsbomb در این پرونده ۲۶ حکم دستگیری صادر شده است که شامل ماموران پلیس، تجار و قاچاقچیانی بوده که با ارائه قراردادهای کاری جعلی، در تیرانا کارهای غیرقانونی انجام داده و تا ۵ هزار یورو برای بخشودگی قراردادهای کاری دریافت کردند.

در این عملیات، بیش از یک میلیون یورو و یک میلیارد دلار به ارزهای مختلف کشف و ضبط شد و یک مقام عالی پلیس نیز که در این فعالیت بزرگ قاچاق انسان نقش داشت، دستگیر شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45781