• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
تکمیلی از «اشرف3»

افزایش دامنه عملیات دیروز پلیس امنیت آلبانی / دستگیرشدگان، اسناد محرمانه دولتی را در اختیار فرقه رجوی می‌گذاشتند

  • کد خبر : 45774
  • 13 آوریل 2024 - 13:43

تعداد دستگیرشدگان در عملیات روز گذشته پلیس ضد تروریسم آلبانی افزایش یافته و سه تن از جاعلان آلبانیایی هم به دستگیرشدگان اضافه شدند.

به گزارش فراق از منابع داخلی در «اشرف۳»، فرقه رجوی پس از ماجرای روز گذشته ۲۴ فروردین ماه، در وضعیت آماده باش و ترس از یک حمله قریب الوقوع دیگر به اشرف۳ توسط پلیس آلبانی قرار دارد.

تمام مسئولین سیاسی، امنیتی، حفاظتی و روابط خارجی سازمان در حالت آماده باش قرار گرفتند و مستمر در حال برگزاری نشست هستند.

دستگیری افراد آلبانیایی و به خصوص نیروهای فاسد پلیس آلبانیایی موضوع را خیلی جدی کرده است، چرا که این دستگیرشدگان با پول کلانی که سازمان در اختیار آنها می گذاشت گذرنامه های جعلی برای مسئولین و کادرهای سازمان تهیه کرده و اسامی جعلی را به صورت مخفیانه وارد سیستم های اداری می‌کردند تا مبادا دولت آلبانی و پلیس ضدتروریسم به این افراد شک کنند.

اسامی افراد آلبانیایی دستگیر شده تا این لحظه، آلتین حسنی، ادموند براحا(موندی)، خوجه ارجل و ارمال خوجه اعلام شده است که این افراد به طور مخفیانه با فرقه تروریستی رجوی در ارتباط بودند و تمامی اطلاعات و اسناد محرمانه دولت آلبانی را در اختیار فرقه می‌گذاشتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45774