• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
شوک در «اشرف 3» به دنبال افشاگری‌های گسترده

رئیس اداره مهاجرت آلبانی به جرم همدستی با فرقه رجوی دستگیر شد / ترس رجوی‌ها از حمله دوباره پلیس به لانه تروریست‌ها

  • کد خبر : 45771
  • 13 آوریل 2024 - 12:59

به دنبال افشاگری‌های گسترده از سوی فراق، پلیس ضد تروریسم آلبانی (اسپاک)، روز گذشته رئیس اداره مهاجرت آلبانی که در امر قاچاق انسان، جعل هویت و صدور پاسپورت برای مزدوران رجوی مشارکت می‌کرد را دستگیر کرد.

به گزارش فراق، پلیس ضد تروریسم آلبانی روز گذشته (۲۴ فروردین) در عملیاتی، ادموند راجا (موندی)، رئیس پلیس اداره مهاجرت آلبانی که ارتباط نزدیکی با فرقه رجوی داشت را دستگیر کرد و گفته می‌شود تعدادی از رابطین این پرونده در فرقه رجوی نیز مانند بهزاد صفاری و سعید مهدوی در بین دستگیرشدگان قرار دارند.

بر اساس اخبار رسیده ادموند راجا، برای ورود و خروج مسئولین و کادرهای فرقه رجوی، بدون هماهنگی با دولت آلبانی، ویزا و پاسپورت جعلی صادر  و به جای این خدمات، پول زیادی از فرقه دریافت می‌کرد.

درز خبری محرمانه از بخش سیاسی و حفاظت اطلاعات فرقه رجوی

جناب «ادی راما» تحویل بگیرید؛ قرارداد ۱۰ میلیون یورویی فرقه رجوی با مافیای دستکاری در اسناد دولتی / فرار مسئولین فرقه از آلبانی با هویت جعلی  +  اسامی سرکرده‌های باند جعل

منابع آگاه در داخل فرقه خبر دادند پس از انتشار این خبر، ترس از حمله دوباره پلیس به داخل اشرف ۳ سراپای سرکردگان فرقه را فرا گرفته و موجب شده است مسئولین فرقه به فکر نابودی اسناد و مدارک تروریستی باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45771