• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

لایروبی لجن‌زار رجوی توسط مفلوکی به نام محمد گلزار / گلزار را به صحنه بیاورید تا نوشته‌اش را از رو بخواند!

  • کد خبر : 45767
  • 13 آوریل 2024 - 10:52

در ادامه آه و ناله‌ها و زوزه‌های رجوی از افشای جنایات ضد بشری‌اش توسط فرزندان اعضای فرقه یا همان کودک سربازانی که زندگی و سرنوشتشان با تصمیمات نابخردانه و غیر انسانی رجوی برباد رفته، اخیرا سایت فرقه مطلبی را به نام محمد گلزار انتشار داده که در دفاع از کودک سربازی رجوی و محکومیت جمهوری اسلامی قلم فرسایی شده و داد سخن داده شده است.

برای کسانی که با فرقه و شخص رجوی و شگردهایش اندک آشنایی دارند مثل روز روشن است که انتشار مطالب به نام اعضا و هوادارن اسیر در فرقه بی برو برگرد به دلیل وضعیت تشکیلاتی آن عضو و مسئله دار بودنش و زاویه پیدا کردن شدیدش با تشکیلات و درخواست جدایی اش از تشکیلات و خروجش از فرقه می باشد و انتشار این مطلب به نام محمد گلزار نوید به خانواده این اسیر است که فرزندشان در شرف جدا شدن می باشد.

اما نکته ای که بسیار مضحک می باشد محتوای مطلب است که قاعدتا بایستی توسط کسی نوشته شده باشد که اندک سوادی داشته و اندک آشنایی با نوشتن داشته باشد، کاری که قطعا نمی‌تواند توسط شخص محمد گلزار که یک کارگر و کشاورز ساده بدون تحصیلات بوده تدوین شده باشد.

اینجاست که نمی‌دانیم بایستی به حال رجوی بخندیم یا گریه کنیم. این حد از حماقت واقعا غیر قابل فهم است.

در این‌جا از این کوتوله خرفت می خواهیم برای اثبات درستی ادعایش آقای محمد گلزار را بیاورد در تلویزیون فرقه مقابل دوربین همان مطلب منتسب به خودش را رو خوانی کند که اگر توانست مطلب را به صورت روان و بدون غلط و تپق زدن فقط روخوانی کند من به شخصه به فرقه آفرین خواهم گفت. هر دم از این باغ بری می‌رسد و تازه تر از تازه تری می‌رسد.

مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45767