• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

زنی که لخت شد و با مسعود رجوی حمام آفتاب گرفت / فهیمه اروانی به عمد برای مردان فرقه عشوه‌گری می‌کرد

  • کد خبر : 45626
  • 06 آوریل 2024 - 12:48

بنا بر شهادت بسیاری از اعضای جداشده، فهیمه اروانی یکی از زنان بسیار هرزه در فرقه رجوی بود که برای مردان عشوه‌گری و آن ها را وادار می‌کرد در نشست‌های غسل، گزارش گرایش‌های جنسی به او را بخوانند.

به گزارش فراق، یکی از افراد باسابقه فرقه رجوی خود شاهد بوده که وی در یک روز تابستان با مسعود رجوی لخت شده و حمام آفتاب گرفته است.

این زنیکه هرزه آن قدر در مناسبات کثیف رجوی ذوب شده که اصلا موضوعی به نام خانواده در فرهنگ او جایی ندارد و به همین میزان، بویی از انسانیت نبرده است.

بر اساس اظهارات بسیاری از جداشده ها، فهیمه اَروانی با عشوه هایی که برای برخی از مردان می‌کرد، موجب می‌شد آن‌ها با دیدن او تصورات جنسی پیدا کنند و جالب اینکه در نشست های موسوم به غسل هم این تناقضات خوانده می شد. وی با حرکاتی که از خود نشان می‌داد دقیقا تلاش داشت که مردان پیرامون خودش را در زیر چتر مسائل جنسی نگه داشته و مقهور خود کند.

عکس دیده نشده از اروانی در سال ۱۳۸۱ در زمین صبح گاه مقر پذیرشِ افراد جدیدالورود به فرقه رجوی

همچنین وی در مقطعی علاوه بر مسئولیت مصاحبه با افراد جدید الورود به تشکیلات و پذیرش آن‌ها، شکنجه‌گر و بازجوی افراد مسئله‌دار نیز بوده است.

فهیمه اروانی فرزند نقی متهم ردیف ششم دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی، مسئول وقت آموزش شاخه‌ نظامی فرقه تروریستی رجوی بود که در سال ۱۳۵۸ جذب نفاق شد.

وی ابتدا مسئولیت دختران را در نهاد دانش‌آموزی عهده‌دار گردید و پس از مارکسیست شدن فرقه در نشستی به این موضوع اعتراض و برای مقطعی کناره‌گیری کرد، لکن نهایتاً در سال ۱۳۵۹ توسط فردی به‌نام ثریا ابوالفتحی دوباره جذب نفاق شد.

او در سال ۱۳۶۱ با علیرضا پورنظری ازدواج تشکیلاتی کرد و در همان سال به‌محض خروج غیرقانونی از کشور در عراق به فرقه رجوی پیوست.

اروانی در سال ۱۳۷۸ مسئولیت آموزش شاخه نظامی به‌اصطلاح آزادی‌بخش فرقه تروریستی رجوی را به‌عهده داشت و در عملیات تروریستی موسوم به راه‌گشایی کنار مهوش سپهری، مسئولیت طراحی ورود افراد به داخل کشور و چک برنامه‌های آن‌ها برای عملیات‌های خمپاره‌زنی به مناطق مسکونی و ادارات را عهده‌دار بوده است.

نامبرده در عملیات‌های نظامی تروریستی فروغ جاویدان و چلچراغ حضور فعال داشت و مدتی نیز به‌عنوان رابط فرقه با آمریکایی‌ها و در سال‌های پایانی حضور در عراق نیز مسئول تبلیغات در مقر اشرف و لیبرتی بود.

همچنین اروانی در مقطعی به‌عنوان جانشین مریم رجوی و در حال حاضر نیز به‌عنوان معاون رئیس شاخه نظامی فرقه تروریستی رجوی و عضو شورای موسوم به ملی مقاومت فعالیت کرده است.

وی از شکنجه گران معروف فرقه رجوی نیز است که در حال حاضر مسئولیت ستاد تبلیغات و سیمای آزادی را عهده‌دار می‌باشد.

نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به‌شماره ۲۰۰۲-۴۲۷/۶ A  است.

بسیاری از مسائل پشت پرده فهیمه اروانی بدون شک بعد از جدایی کامل اعضا آشکار و معلوم خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45626