• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

افشاگری مهم عضو ناراضی در «اشرف۳» از پشت پرده حادثه تروریستی راسک

  • کد خبر : 45600
  • 06 آوریل 2024 - 11:31

شب پنج شنبه گذشته یک نمونه از جنایت های فرقه رجوی و همکاری با جیش العدل برملاء شد.

به گزارش فراق، عضو ناراضی در «اشرف۳» با انتشار جزئیاتی از هماهنگی و پوشش این حادثه تروریستی نوشت: از یک ساعت قبل از شروع این درگیری اتاق خبر و مسئولین حفاظت و اطلاعات و مسئولین خارجه روی خط بودند و همه در یک اتاق جمع شده بودند. آن ها منتظر شروع این عملیات بودن و باید این عملیات با هماهنگی سازمان و رهبران این گروه انجام می شد.
مسئولین دیشب تا صبح بیدار و منتظر خبر ها بودند.

کادر خارجه به نام های علیرضا جعفرزاده، علی صفوی، شاهین قبادی، شهریار کیامنش، جواد دبیران و مهناز صمدی هم دیشب با چند تن از شخصیت های آمریکایی و اروپایی تماس گرفتند و این خبر را به آنها دادند که نیروهای ما در داخل ایران شروع به درگیری با نیروهای حکومت ایران شدند.

اگر در تمام کانال های سازمان دقت کنید همه همزمان هماهنگ شده خبرها را منتشر می کردند.

امروز صبح هم مسئول ستاد داخله در یک ابلاغیه به تمام مقرها و ستادهای داخله دستور پوشش تمام اخبارهای این حوزه را به صورت گسترده در فضای مجازی، کانال ها و گروه ها صادر کرد.

مقر موسوم به MF استان سیستان و بلوچستان هم از دیروز عصر آماده باش بودند و دیشب هم تعدادی از نفرات مقر در شیفت شب کار می کردند تا خبرها، فیلم و عکس های این درگیری را به صورت لحظه ای پوشش دهند.

فرقه تروریستی رجوی به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در ایران است و می خواهد به شخصیت های سیاسی هوادار خود در آمریکا و اروپا ثابت کند که همه این تروریست ها، نیروهای تحت امر ما هستند.

فرقه رجوی با تمجید از گروهک تروریستی و تکفیری جیش الظلم؛ موسوم به جیش العدل، در این سال ها همواره از آنان حمایت کرده است.

گاهی آنها را «فرزندان غیور سیستان» و گاهی «جوانان دلیر» خطاب کردند.

تا آنجا که مسعود رجوی که معمولا در مواردی بسیار نادر اعلام موضع و ایراد پیام می‌کند، در پیامی تروریست‌های جیش العدل را «برادران» خود خواند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45600

نوشته های مشابه