• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
غلامرضا شکری، عضو انجمن نجات آلبانی

امیدوارم در سال پیش رو شاهد آزادی تمام بچه‌ها باشیم

  • کد خبر : 45565
  • 04 آوریل 2024 - 11:28

عضو انجمن نجات آلبانی گفت: تنها هدف اعضای انجمن نجات در آلبانی کمک به رهایی اعضای گرفتار در تشکیلات مجاهدین خلق است و امیدوارم در سال پیش رو شاهد آزادی تمام بچه ها باشیم.

به گزارش فراق، غلامرضا شکری که به همراه همسرش میهمان برنامه نوروزی انجمن نجات آلبانی بود در گفت و گو با مجری این برنامه درباره تفاوت عید در درون مناسبات و بیرون از مناسبات فرقه‌ای مجاهدین اظهار داشت: عید در سازمان چارچوب های خاص خودش را داشت و همه باید پیروی می کردیم. ایام قبل از عید و حتی روز عید کلی کار داشتیم. الان که بیرون از تشکیلات هستم آزاد هستم و آنچه باب دلم هست را انجام می‌دهم. اینجا آزاد هستم. عیدی که می گیریم سرشار از شادی و خوشحالی در کنار خانواده ام و همسرم و در کنار دوستانم هستم.

غلامرضا شکری که از جمله زندانیان سازمان در سال ۱۳۷۳ است، در پاسخ به سئوال اریسا رحیمی که درباره وجود و یا عدم وجود ضرب و شتم در سازمان سئوال می کند گفت: سازمان در سال ۱۹۹۲ میلادی، زندان سازی راه انداخت. نزدیک به ۸۰۰ نفر را به زندان انداخت و بی هیچ دلیلی شکنجه و زندانی کرد. من هم جزء این ۸۰۰ نفر بودم. شکنجه ها فقط روحی نبودند.

غلامرضا شکری با تأکید بر این نکته که تنها هدف اعضای انجمن نجات آلبانی کمک به رهایی اعضای گرفتار در تشکیلات مجاهدین خلق است، افزود امیدوارم در سال پیش رو شاهد آزادی تمام بچه ها باشیم. تنها خواسته و هدف ما همین هست و تلاش می کنیم.

شکری حدود ۷ سال است که از سازمان جدا شده و در حال حاضر در آلبانی و در کنار همسرش زندگی مستقلی دارد.

او۲۹  سال پس از تحمل سختی های فراوان توانست در آلبانی از فرقه جدا شود و به زندگی عادی بازگردد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45565

نوشته های مشابه