• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

پشت صحنه حادثه برای گلابی در لندن

  • کد خبر : 45507
  • 03 آوریل 2024 - 11:35

بر اساس تحلیل‌های کارشناسان پوریا زراعتی، گلابی حادثه دیده در لندن، توسط مزدوران مریم رجوی و به منظور اتهام افکنی علیه نظام ایران و ضربه به سلطنت طلبان صورت گرفته است.

به گزارش فراق، پوریا زراعتی، مجری برنامه حرف آخر شبکه تروریستی ایران اینترنشنال، روز جمعه ۱۰ فروردین ماه هنگام خروج از منزل خود در لندن مورد حمله چند مرد ناشناس قرار گرفت که با ضربات چاقو مجروح شد و اکنون در مراکز درمانی به سر می‌برد.

مدتی قبل یکی از اعضای جدا شده از فرقه رجوی اعلام کرد که این فرقه تروریستی برنامه تسویه حساب های سیاسی با مخالفانش را در اروپا آغاز کرده است.

پوریا زراعتی یکی از لمپن‌های رسانه ضد انقلاب «من و تو» بود که به دنبال زمزمه تعطیلی آن از سال گذشته به شبکه ضد ایرانی، ایران اینترنشنال پیوست.

وی متولد ۱۳۶۵ در بابلسر بوده که از دوران جوانی همراه پدر و مادرش از ایران مهاجرت کرده است.

زراعتی در برنامه‌های خود سعی می کند با تشکیل میزگرد و تبادل نظر با افرادی که از دشمنان اصلی ملت ایران هستند، تحلیل های آبکی خود را به خورد مخاطبان دهد.

این گلابی همچنین به خرید و فروش املاک در لندن نیز مشغول بوده و با تعدادی از اعیان و اشراف ایرانی خارج نشین در این کشور از جمله « داوود آلیانس» در حال مراوده است.

وی برای پیشرفت در امور تجارتی اش به بهائیت تغییر دین داده و در راستای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی اسلامی و بنیاد خانواده ها از هیچ کلام و رفتار وقیحانه‌ای شرم ندارد.

پوریا زراعتی که از حامیان سر سخت همجنسگرایان نیز هست در چندین برنامه صراحتاً از همجنسگرایان حمایت کرده و گفته است که باید جمهوری اسلامی ایران این حق را به همجنسگرایان بدهد تا آزادانه زندگی کنند.

گلابی، چندی پیش ایده ای تجزیه طلبانه را مطرح کرد که بلافاصله مورد توجه ربع پهلوی قرار گرفت و از جانب وی به عنوان تاکتیکی برای از بین بردن نظام حاکم بر ایران معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45507

نوشته های مشابه