• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
عضو ناراضی در مقر فرقه رجوی افشا کرد

تناقض شعارهای مریم قجر با آن چه درون «اشرف ۳» می گذرد

  • کد خبر : 45453
  • 01 آوریل 2024 - 11:54

عضو ناراضی در مقر فرقه رجوی، درباره تناقض شعارهای مریم قجر با آنچه درون مقر اشرف ۳ می گذرد توضیحاتی ارائه و خبر از سرکوب های تکان دهنده در حق زنان این فرقه داد.

این عضو اظهار می‌کند: «آیا می‌دانستید بسیاری از زنان در مقر فرقه رجوی در زمان استراحت با روسری می خوابند؟ حتی به آن ها اجازه نمی‌دهند که در زمان استراحت لباس‌های راحتی بپوشند. آیا باورتان می‌شود که حتی لباس زیر زنان نیز توسط مسئولین برای آنها انتخاب و تهیه می‌شود؟ اگر باورتان نمی‌شود، می‌توانید از مسئولین درباره تهیه، تجهیز و خرید سوال کنید. سازمان و به ویژه مریم تأکید دارد که خواهران مجاهد باید همواره و در هر شرایطی حجاب خود را رعایت کنند.»

وی ادامه می دهد: «در مقابل، آیا می‌دانستید پوشیدن رکابی در مقر برادران ممنوع است؟ این ممنوعیت به دلیل این است که می‌گویند حتی برادر مجاهد نباید بدن برادر مجاهد کنار دستی خود را ببیند. این اقدام موجب تحریک شدن و ایجاد رابطه‌های نامناسب و تهدید از بین رفتن انقلاب خواهر مریم را بیشتر می‌کند. به همین دلیل، حجاب در برادران و خواهران بسیار مهم است و سختگیری بسیاری در این زمینه وجود دارد.»

این عضو تصریح می‌کند: «هنگامی که مریم می‌گوید زنان و مردان مجاهد آزاد و رها هستند و خودشان انتخاب می‌کنند، به خدا قسم همه اینها دروغ است. ما حق انتخاب نداریم. ما حق نداریم آنچه را که دوست داریم بپوشیم یا استفاده کنیم.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45453

نوشته های مشابه