• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

آتش کشیدن تصویر مسعود رجوی در اشرف ۳ / در توبه باز است، همین شب ها کار را تمام کنید

  • کد خبر : 45411
  • 29 مارس 2024 - 10:52

تعدادی از اعضای ناراضی در اشرف۳ همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، تصویر مسعود رجوی را در این مقر به آتش کشیدند.

به گزارش فراق، این افراد در پیامی که یک نسخه از آن به فراق ارسال شده، خطاب به مسئولان اشرف اعلام کردند که الان تصویر مسعود را آتش زدند و به زودی ممکن است شاهد یک شورش جدی در این مقر باشید.

آنها اعلام داشتند ما از دست شما و دروغ های شما، از نوشتن نقشه مسیر و تعهدات مزخرف و از زندانی بودن و برده بودن در اشرف۳ خسته شدیم.

این افراد خطاب به سران اشرف گفتند که هر چه قدر نگهبانی ها و گشت های داخل اشرف۳ را زیاد کنید، ما کار خودمان را خواهیم کرد.

ما هم به این اعضای ناراضی می گوییم امشب بهترین فرصت برای استغفار و توبه است، درست هست که در سنین شما پذیرش اشتباه و تصمیم به بازگشت بسیار سخت می باشد ولی مطمئن باشید در توبه همیشه برای انسان باز است.

اگر تا کنون شک داشتید، الان ایمان پیدا کنید که دروغ ها و وعده های ۴۵ ساله رجوی به جز شیره مالیدن سر شما نبوده است. امروز ملت بزرگ ایران بسیار امیدوارتر و استوارتر در افق های روشن، سختی ها را شکسته و پیش می رود. استقلال و قدرت ایرانِ امروز که ثمره خون ۲۲۰ هزار لاله سرافراز و همت دلیرمردان و شیرزنان غیورش بوده، چشم دشمنان قسم خورده اش را کور کرده است. عمده مشکلات موجود هم از نامردی و بی شرافتی فتنه گرانی چون سرکردگان فرقه شماست که از خون همین ملت ارتزاق کرده و امروز هم برای همین مردم از اربابانشان تحریم گدایی می کنند. مطمئن باشید مریم رجوی ملعون هم می داند که از گندم ری هیچ گاه نخواهد خورد، او هدف دیگری دارد، بگذریم.

این همتتان یک یا علی کم دارد تا همین شب ها بساط اشرف ۳ را برای همیشه در هم کوبید و تخم نفاق را به خاکستر تبدیل کنید. امیدوار به نجات شما و نابودی فرقه تروریستی رجوی هستیم.

دوستان شما در فراق

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45411

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی