• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
نگاهی به ستاد داخله فرقه رجوی و نقش فرشته یگانه در آن

تمام نامه‌های خانواده‌ها را اول «فرشته یگانه» می‌خواند

  • کد خبر : 45186
  • 24 مارس 2024 - 12:55

تمام نامه‌هایی که خانواده‌ها از طریق دولت عراق برای فرزندانشان ارسال می‌کردند، اول به دست فرشته یگانه می‌رسید و او آن‌ها را به افراد نمی‌داد.

به گزارش فراق، در این نوشته نقش فرشته یگانه، مسئول ستاد داخله فرقه رجوی و جانشین این ستاد را بررسی کردیم. نامبرده مسئول این ستاد و جانشین وی نیز، یاسر جهان نژادی نام دارد که نام اصلی وی «جمعه» است. او قبلاً عضو دفتر مرکزی نفاق بود که در جریان اعتراض به انقلاب ایدئولوژیک مریم قجر خلع رده شد و تا زمان خلع سلاح در انتظار ورود به ستاد باقی ‌ماند.

درباره ستاد داخله، نکته‌ای وجود دارد که حائز اهمیت است. برخی از افرادی که به ستاد برای انجام کارهای برق و غیره می‌رفتند، گزارش کرده‌اند که خودشان شاهد چند نفر از افرادی بودند که با پوشاندن صورت خود روی دیوارها در ستاد تبلیغات شعار می‌نوشتند یا تصاویری از خیابان‌های داخل ایران مانند باجه تلفن و پایگاه‌های بسیج را به فتوشاپ می‌بردند و روی آن افکت آتش می‌زدند یا شعار می‌نوشتند.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد که روزانه یک تعداد از افراد بیکار مقرها به اتاق‌های کامپیوتر این ستاد نیز منتقل می‌شدند و با نظارت چند فرمانده و تلویزیون مداربسته که همه را زیر نظر داشتند، شماره تلفن‌هایی به آن‌ها داده می‌شد و آن‌ها با اسامی مستعار، خودشان را به عنوان مخالفان جمهوری اسلامی معرفی و با افراد چت می‌کردند. اگر افراد آن طرف، جواب مثبت دادند، چندین بار با آن‌ها تماس می‌گرفتند و با وعده پول یا امکاناتی دیگر آدرس‌های آن‌ها را جمع‌آوری می‌کردند تا بعدها از آن ها بهره برداری کنند.

بخش دیگری از نقش فرشته یگانه در این ستاد برخورد با افرادی بود که خانواده‌هایشان به اشرف می‌آمدند. او با آن‌ها مصاحبه می‌کرد و اعضا را توجیه می‌کرد که خانواده ندارند و خانواده‌شان مجاهدین هستند. این زنیکه درنده‌خو اعضا را کنترل می کرد تا به هیچ وجه از طریق دیگری به خانواده‌هایشان متصل نشوند.

همچنین تمام نامه‌هایی که خانواده‌ها از طریق دولت عراق برای فرزندانشان ارسال می‌کردند، به دست فرشته یگانه می‌رسید و او آن‌ها را به افراد داخله نمی‌داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45186

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی