• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

افشای مفاد نشست محرمانه مسئولین ستاد داخله در خصوص شرایط امنیتی پیش آمده در اشرف ۳ / وحشت سرکرده ها از فرار احتمالی افراد ناراضی در فرصت عید نوروز

  • کد خبر : 45167
  • 22 مارس 2024 - 8:13

مسئولین ستاد داخله فرقه رجوی صبح امروز سه شنبه در نشستی محرمانه در مورد شرایط نارضایتی جدید پیش آمده در اشرف ۳ و ایام عید نوروز تصمیماتی گرفتند که بر اساس اخبار به دست رسیده مفاد آن به شرح زیر است:

۱. سازمان در شرایطی است که چه به لحاظ سیاسی و چه به لحاظ تشکیلاتی و سازمانی اصلا خوب نیست و مسئولین باید بیشتر هوشیار باشند.

۲. مسئولین ستاد داخله در ایان عید نوروز بیشتر باید فعال باشند.

۳. مسئولین تیم حفاظت و امنیت باید کاملا هوشیار باشند و به خصوص تیم های حفاظت اشرف که مبادا اتفاقی بیفتد.

۴. مسئولین در ایام عید اگر قرار بود نفرات برای گردش و تفریح بروند مسئولینی که به همراه آنها تردد می کنند بیشتر باید هوشیار باشند تا نفراتی که مسئله دار هستند و نسبت به سازمان تناقضات زیادی دارند قصد فرار داشته باشند.

۵. در ایام عید بیشتر مراقب افراد جداشده ها و به خصوص افراد انجمن نجات باشید که مبادا بخواهند سر راه بچه های اشرف۳ قرار بگیرند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

۶. با افراد بومی که با ما در ارتباط هستند تماس بگیرید و بگویید که آنها هم در ایام عید بیشتر کمک کار ما باشند و اگر خبر و اطلاعاتی داشتند به ما بدهند.

۷. در ایام عید مسئولین ستاد داخله خیلی مراقب باشید و تیم های مانیتورینگ مراقب باشند که اطلاعات در ایام عید به بیرون درز نشود.

۸. مسئولین حفاظت و امنیت داخلی بیشتر مراقب باشند که افرادی که گوشی و تبلت نزد خودشان دارند مبادا با داخل ایران و خانواده هایشان تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45167

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی