• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
انتشار برای اولین بار

هویت حقیقی اکانت «حشمت علوی» بالاخره لو رفت

  • کد خبر : 45153
  • 23 مارس 2024 - 15:41

هویت واقعی اکانت جعلی حشمت علوی که در بسیاری از رسانه هایی آمریکایی و اروپایی به نفع فرقه رجوی و علیه ایران یادداشت می نوشت، بالاخره لو رفت.

به گزارش فراق، کاربر واقعی اکانت فیک حشمت علوی که از آلبانی و «اشرف۳» هدایت می شود، فردی به نام حنیف مجتهد زاده است که مورد حمایت لابی های فرقه رجوی در کاخ سفید می باشد.

حنیف بعد از اعلام جدایی محسن واقف، دلقک سیرک رجوی (حنیف ناظم زمردی) و احمد محمدزاده دچار مسئله شد و در همین رابطه فرقه برای جلوگیری از جداشدن حنیف مجتهدزاده مجبور شد او را به قسمت سیاسی منتقل کند.

در همین رابطه او با شهریار کیامنش، شاهین قبادی، علیرضا جعفرزاده و علی صفوی از مسئولین ستاد سیاسی سازمان این اکانت را دراختیار حنیف مجتهد زاده گذاشتند.

همچنین بر اساس توافقات محرمانه هیچکس حق نداشت بداند که کاربر واقعی این اکانت چه کسی هیت.

بنا بر گفته منابع داخلی که این اطلاعات را در اختیار گذاشتند، چند سال پیش در پیامی منتسب به مسعود رجوی که برای اعضا در داخل اشرف۳ قرائت شد، رجوی از بابت اینکه ترامپ هم از این اکانت حمایت و لایک کرده در پوست خود نمی گنجیده است.

همچنین بنا بر گفته این منابع، در نشست های تعیین سرخط هفتگی که سه شنبه ها توسط زهرا مریخی برگزار می شد، او نیز می گفت همین که کاخ سفید و ترامپ و وزارت خارجه این اکانت را به رسمیت شناخته است برگ برنده برای مقابله با حکومت ایران است.

اما با وجود تقلای اشرف معاشان برای معرفی خود به عنوان سخنگویان مردم ایران و با وجود ساخت هزاران اکانت جعلی، رسانه های جهان هم همیشه با شک و تردید به نیات این گروه نگریستند.

همان زمان که فرقه روی اکانت موسوم به حشمت علوی مانور می داد، فقط در یک نمونه رسانه بین المللی «اینترسپت» افشا کرد که حشمت علوی، فعال ایرانی ضد حکومت این کشور که برای نشریاتی چون هیل، فوربس و چند نشریه دیگر مقاله می نوشت، موجودی خیالی و ساخته و پرداخته فرقه مجاهدین است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45153

نوشته های مشابه