• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
افشاگری برای اولین بار

نقش باورنکردنی وطن فروشان تاریخ ایران در ترور شهید قاسم سلیمانی / نمایندگان رجوی در نشست محرمانه با پمپئو متعهد به چه شدند؟

  • کد خبر : 45148
  • 24 مارس 2024 - 10:02

بر اساس گزارش‌های رسیده، پمپئو در پیامی به مریم رجوی به نقش این فرقه در دوران دولت ترامپ و اسنادی که توسط آن ها در اختیارشان قرار گرفته اشاره داشته و اعلام کرده همین باعث تصمیم گیری ترامپ شده بود تا شهید قاسم سلیمانی را ترور کند.

به گزارش فراق، فرقه رجوی در دوران انتخابات ترامپ در دور دوم تلاش کرد با تیم های سایبری خودش و شخصی به نام «ساسان» در آمریکا به سیستم های انتخاباتی آنها نفوذ کنند و همچنین از طریق رای های الکترال تعداد رای های ترامپ را بیشتر کند. این حمله سایبری و هک سیستم های یارانه ای دولت آمریکا باعث شد که منفوریت ترامپ در آمریکا بیشتر شود. اما از آنجایی که با شکست مواجه شدند این موضوع را به حکومت ایران نسبت دادند و دولت جو بایدن شروع به افشاگری های گسترده کردند.

فرقه رجوی از شکست ترامپ به شدت ناراحت شد و مسعود رجوی هم در یک پیام خصوصی به اعضا در «اشرف۳» گفت: «ما پیروز شدیم و مهم این بود که دولت ترامپ درکنار سازمان است و برای انتخابات بعدی همه تلاش خودمان را می کنیم تا آقای ترامپ که مرد مبارزه با ایران است و قاسم سلیمانی را کشته است انتخاب شود.»

سال گذشته هم پمپئو به «اشرف۳» آمد و به مریم رجوی گفت، مقاومت ایران و فرقه رجوی در دوران دولت ترامپ به ما خیلی کمک کردند و اسناد زیادی را در مورد ایران در اختیار ما قرار دادند و همین باعث تصمیم گیری ترامپ شده بود تا قاسم سلیمانی را ترور کند.

‏همچنین به گزارش فراق، در حاشیه نشست محرمانه ۱۹ اسفند ‎ماه سال گذشته نمایندگان فرقه رجوی در واشنگتن که با حضور ۱۵ کادر اصلی سازمان و ‎پمپئو برگزار شد، پمپئو در ازای تلاش آنها برای پیروزی ‎ترامپ قول معرفی فرقه رجوی به عنوان تنها اپوزیسیون حکومت ایران را داده و منافقین هم متعهد به تأمین هزینه‌های مالی، اجرایی و انسانی شدند.

این است خیانت بی شرف ترین جریان تاریخ ایران که از شعار مبارزه با امپریالیسم به آغوش آن غلتیده و از خون دلیرمردان ایرانی کاسبی می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45148