• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
درز خبر محرمانه از نشست ستاد اطلاعات فرقه رجوی

ممنوعیت استفاده از اینترنت هنگام بازگشت مریم رجوی به اشرف ۳ / سازمان در بدترین شرایط است / عصبانیت مسئولان از نشت گسترده اطلاعات

  • کد خبر : 45136
  • 22 مارس 2024 - 6:02

به دنبال قوت گرفتن بازگشت غیرقانونی و مخفیانه مریم رجوی به آلبانی و اشرف ۳، وضعیت درون این مقر به شدت امنیتی شده است.

به گزارش فراق، ساعاتی پیش مسئولین حفاظت و اطلاعات فرقه تروریستی رجوی یک نشست خصوصی و محرمانه برگزار کردند و در این نشست به صراحت گفتند که به دلیل نشت اطلاعات از داخل اشرف۳ تمامی مسئولین باید هوشیاری کامل داشته باشند.

آن ها اعلام داشتند که تیم حفاظت از جشن های نوروزی در اشرف۳ باید زیر نظر و حفاظت شرکت امنیتی آلبانیایی باشد که آنها را استخدام کردیم.

همچنین در این نشست عنوان شده است زمانی که مریم قجر هم به اشرف۳ آمد باید تیم حفاظت و بازرسی از آلبانیایی ها باشند.

در همین زمینه به شرکت حفاظتی آلبانیایی نیز گفته شده است که با خودشان الزامات بازرسی از جمله کیف های حفاظتی مخصوص را همراه داشته باشند.

در ادامه این نشست با بیان اینکه تمام برج های نگهبانی در زمان حضور مریم رجوی باید با حضور زنان مسئول فعال باشند، به صراحت دستور داده شده تمامی اتاق های اینترنت این روز بسته باشند و کسی هم حق استفاده از اینترنت را ندارد.

در پایان مسئولان این نشست که اسامی آن ها در دسترس بوده و به جهت مسائل امنیتی از ذکر آنها معذوریم ضمن عصبانیت شدید از درز اخبار داخل اشرف ۳ به بیرون، اعتراف کردند که این روزها دیگر به هیچکس نمی شود اعتماد کرد و سازمان در بدترین شرایط است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45136