• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

انتقال فرقه رجوی از کشور آلبانی به احتمال زیاد به زودی انجام می‌شود / صدور گذرنامه‌های جعلی توسط آلمان در ازای مطالبات اطلاعاتی از مجاهدین

  • کد خبر : 45066
  • 16 مارس 2024 - 13:36

بر اساس اخبار رسیده، فرقه رجوی به صورت جدی مشغول فراهم کردن انتقال اعضا از آلبانی به کانادا، آلمان، فرانسه و اسپانیا است.

به گزارش فراق، به دنبال فشار شدید دولت آلبانی روی فرقه، انتقال این فرقه از این کشور به احتمال زیاد به زودی انجام خواهد شد و اعضای کادر حفاظت فرقه رجوی نیز مدام در حال تردد به کانادا، آلمان، فرانسه و اسپانیا هستند.

فاطمه کریمی، اشرف نوری، فیروزه اجاق، ساره رضایی، بهرام مودت و طلعت عزیزی از جمله کادرهای حفاظتی هستند که دارای گذرنامه آلمانی بوده و مدام به این کشور رفت و آمد می‌کنند.

بنا بر گزارش های رسیده، فعلا تمرکز بر انتقال نفرات دارای پاسپورت آلمانی است اما محدودیت‌های آلبانی، موجب انقضای گذرنامه های قانونی به دلیل عدم تمدید شده است و لذا عده‌ای قاچاقچی به آلمان منتقل شده‌اند.

همچنین شنیده شده عدم تمدید گذرنامه‌ها موجب محروم شدن نفرات در آلبانی از خدمات عمومی و ‌درمانی شده و ‌نیز هزینه سنگین درمانی نفرات به دلیل نبود بیمه، موجب عدم اجازه برای درمان اعضا شده و تشدید مرگ‌های نفرات به دلیل نبود خدمات درمانی، بر ترس ساکنین «اشرف» افزوده است.

صدور گذرنامه های آلمانی با هویت‌های متفاوت برای کادر و اعضای ستاد اطلاعات فرقه رجوی از مهمترین خدمات دولت آلمان در ازای مطالبات جاری‌ سرویس اطلاعاتی کشورش از مجاهدین است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45066

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی