• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

روایتی از برادر ناشریف و مشکل کمبود صابون در حمام‌های اشرف / ابریشمچی: به خدا منم لحظه دارم!

  • کد خبر : 44979
  • 12 مارس 2024 - 12:08

«برادر شریف یک نشست گذاشت در سالن مقر ۶، اول بحث های ایدئولوژیکی کرد و آخر سر گفت، ای برادران مشکل فعلی سازمان کمبود صابون داخل حمام‌های اشرف است.»

یک نجات یافته از فرقه رجوی با انتشار تصویر یک صابون با کنایه خطاب به مهدی ابریشمچی نوشت: «بچه های «اشرف۳» خاطرات زیادی با این صابون دارند. داستان از این قرار بود که برادر شریف یک نشست گذاشت در سالن مقر ۶، اول بحث های ایدئولوژیکی کرد و خلاصه کلی صحبت و وراجی کرد و آخر سر گفت، ای برادران مجاهد می دانید مشکل فعلی سازمان چیه؟ مشکل فعلی سازمان کمبود صابون داخل حمام های اشرف است تو رو خدا یکم رعایت کنید.

بعد گفت، به خدا منم لحظه دارم. منم یک خانم را در جلسات و خیابان … می بینم دچار لحظه می شوم اما هواسم به انقلاب مریم است. منم مثل شما آدم هستم و بعضی وقتا یک شیطونی می کنم ولی نه زیاد (خنده حضار).

در ادامه گفت، ای برادران مجاهد، افتاد منظورم من از کمبود صابون چیه؟ من مثال صابون رو برای شما زدم اما برادران مجاهد زیاد …. هم باعث بیماری های مختلف میشه … دچار لحظه جنسی می شوید خب بیایید در غسل هفتگی بیان کنید. بیایید در جمع برادرانتان همین خودارضایی را بیان کنید تا از آن عبور کنید و به خط تبدیل نشود.»

«غسل هفتگی» نشستی برای بیان ذهنیات جنسی است که به دستور شخص رجوی راه افتاد و در آنها افراد باید هر هفته فاکت های ذهنی جنسی خودشان را بنویسند و در حضور جمع دوستان خودشان بخوانند. رجوی این نشست ها را برای سرکوب افراد و شکست شخصیت آنان به راه انداخت تا کسی نتواند کوچکترین مخالفتی با رجوی بکند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44979