• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
فرزند مسعود رجوی سران سازمان مجاهدین را رسوا کرد

رویکرد مجاهدین در خصوص«کودکان کمپ اشرف» کودکانه است

  • کد خبر : 44932
  • 09 مارس 2024 - 9:23

فرزند مسعود رجوی گفت: رویکرد مجاهدین در خصوص فیلم کودکان کمپ اشرف بسیار کودکانه، بی پایه و به دور از هرگونه استدلال و منطق است.

به گزارش فراق، محمد رجوی در صفحه شخصی خود در‌ فیس بوک نوشت:

فیلم کودکان کمپ اشرف که در فستیوال فیلم یوتوبوری (گوتنبرگ سوئد) نمایش داده شد با واکنش شدید و تقریبا هیستریک سازمان مجاهدین و عناصر وابسته به آن مواجه شد. من خودم این فیلم را نگاه نکردم و در جریان جزئیات آن نیستم، اما رویکرد مجاهدین برایم بسیار کودکانه، بی پایه و به دور از هرگونه استدلال و منطق به نظر آمد. از اتهامات نخ نما و رنگ باخته که بگذریم، آنها مدعی هستند که این فیلم سراپا دروغ و تحریف است، اما حتی یک مورد هم از فاکت مشخصی اسم نمی‌برند. به جای اینکه به محتوای فیلم بپردازند و از آن ایراد بگیرند، به دنبال تخریب کارگردان و بازیگران، مقایسه‌های بی ربط تاریخی و یا سفسطه‌هایی از قبیل چرا به سراغ ما آمده‌اید و نمی روید در مورد وضعیت کودکان در جمهوری اسلامی فیلم بسازید و…

فکر کنم مناسب است که به رهبران مجاهدین یادآوری کنیم که این قبیل چرندیات به هیچ وجه استدلال محسوب نمی‌شود و خارج از دایره‌ محدودشان هیچکسی را قانع نمی‌کند. اگر واقعا به این فیلم ایرادی وارد است، بفرمایید آن را با فاکت و نمونه‌ مشخص بیان کنید. البته که تا این نقطه از این کار عاجز بودید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44932