• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پرونده

زهرا رجبی، قاچاقچی رجوی در پوشش رسیدگی به امور پناهندگان ایرانی

  • کد خبر : 44737
  • 27 فوریه 2024 - 13:40

سایت‌های فرقه رجوی چند روز پیش مطالبی دروغ درباره زهرا رجبی، مزدور پیشانی سفید خود منتشر کردند و سعی در تطهیر وی داشتند که خبر خیلی شور شد و مجبور به حذف آن شدند.

به گزارش فراق، می‌گویند دروغ را هر چه بزرگتر بگویید باورش بهتر انجام می‌شود. شاید فرقه رجوی آدم دزد هم فکر می‌کند می‌تواند تمام شیادی‌هایش را با این سبک دروغگویی و القاب شوکه کننده بپوشاند.

در خبر منتشر شده آمده بود که: « زهرا رجبی سال ۱۳۷۴در ترکیه به طرز مشکوکی کشته شد.» در این خبر همچنین برای لاپوشانی ماموریت های آدم ربایی، رجبی را مسئول رسیدگی به امور پناهندگان ایرانی مقیم در ترکیه معرفی نمودند!

سئوال ما از پوشک نشانان اشرف این است، زهرا رجبی عضو شورای رهبری و فرمانده یگان های اشرف که سابقه چندین عملیات نظامی در کارنامه سیاهش برای او ردیف کردید، چگونه در ترکیه تبدیل به مسئول امور پناهندگان ایرانی مقیم ترکیه می شود؟ رسیدگی به امور پناهندگان آن هم در کشور ترکیه چه ربطی به سازمان مجاهدین دارد؟ مگر شما بخشی از سازمان ملل و کمیسیاریای امور پناهندگان بودید و یا زهرا رجبی از کادرهای اداری ترکیه و یا عوامل سفارت ایران بوده است. در ضمن علی مرادی در آن خانه همراه وی چه می کرده؟

اما واقعیت چیست که طبق روال معمول رجوی سعی بر پنهان کردن آن دارد.

کشور ترکیه و پاکستان در دهه ۶۰ و ۷۰ بانک آدم ربایی و جذب نیرو برای رجوی بود. بنا به شهادت و افشاگری بسیاری از جداشدگان، آنها که برای مهاجرت و کاریابی به ترکیه رفته بودند در دام فرقه می‌افتادند و سپس با وعده انتقال به کشورهایی اروپایی، روانه عراق وکمپ اشرف می شدند.

وضعیت تشکیلات فرقه آن قدر مخوف و مورد انزجار بود که حتی نمی توانستند تبلیغات و جذب ها را به صراحت انجام دهند. به همین دلیل افراد را با وعده دریافت پناهندگی و انتقال به اروپا مجاب می کردند، ابتدا به عراق بروند و شش ماه نزد مجاهدین بمانند و پس ازآن که گیر می افتادند و پاسپورت های خود را هم از دست می دادند، اجازه خروج و جدایی به آنها داده نمی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44737