• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
یادداشتی از علی پور احمد

«اکرم حبیب خانی» نگون‌بختی مادرنما که از هرگونه عاطفه تهی شده است

  • کد خبر : 44676
  • 22 فوریه 2024 - 12:58

چندی پیش مستند جنجالی تحت عنوان «کودکان کمپ اشرف» به کارگردانی سارا معین، داستان زندگی چهار کودک سرباز از ۱۲۰ کودک سرباز مقیم سوئد را هوشمندانه به تفسیرکشید و اکران نمود که تمامیت تشکیلات فرقه مجاهدین خلق را به چالش کشید.

به گزارش فراق، رجوی ها از روشن شدن حقایق کودک سربازان سوختند و بورشدند و در ادامه در پاسخ به اکران این مستند، «اکرم حبیب خانی» مادر نامهربان امیر یغمایی، کودک سرباز فعال در عرصه کارزار با فرقه تروریستی رجوی را به صحنه کشاندند تا چند کلامی مشمئز کننده از لاطائلات رجوی ها را بازنشخوار کند.

اکرم حبیب خانی که شخصا در بهار و تابستان سال ۱۳۷۲ در مقر پشتیبانی مرکز۱۱ با محوریت مهری حاجی نژاد تحت مسئولیتش بودم و دل و دماغ کارکردن را نداشت و مسئولیت کار و تحت مسئولینش را به من می‌سپارد طی مطلبی در سایت رسمی مجاهدین خلق نوشته است: «باید اضافه کنم که امیر یغمایی برخلاف دعاوی «کودک سربازان» هرگز و هیچ‌گاه در هیچ عملیات و جنگ و درگیری شرکت نداشته است.»

وی در ادامه با چنگ انداختن به صورت شوهر سابقش اسماعیل یغمایی که اکنون از فرقه جداشده، اضافه کرده است: «برخلاف ادعای او آمدن امیر به عراق هیچ‌گاه به‌خاطر فشار و تلاش من نبود و اساساً در آن موقع من در پاریس نبودم که بخواهم در این رابطه اعمال نظر کنم!»

اکرم حبیب خانی در مطلب دروغین خود دیکته رجوی ها را به اتم وجه اجرایی نموده و تصریح کرده: «با شروع جنگ و حمله آمریکا به عراق و سخت‌تر شدن شرایط، امیر اعلام کرد که کشش ماندن در شرایط عراق را ندارد. وی پس از مدتی درخواست کرد که به تیف تحت کنترل نیروهای آمریکایی برود تا شاید پروسه خروج او تسریع شود. خودم شخصاً به امیر نصیحت کردم و گفتم که من کار تو را دنبال می کنم که به خارج بروی ولی مدتی مهمان ما باش، چرا که تیف تحت نفوذ عوامل ایران قرار داشت و حتی به ‌لحاظ اخلاقی نیز برای او امنیتی وجود نداشت و من نگرانش بودم.»

عجب! تو نگران امیر بودی؟ الحق و الانصاف این نگون بخت مادرنما در فرقه دروغگوی مجاهدین خلق از هرگونه عاطفه مادری تهی شده است.

بنده از اکرم حبیب خانی یک سوال دارم و آن اینکه بفرمایید سلامت و امنیت اخلاقی امیریغمایی و دیگر جداشدگان در تیف یعنی مقر تحت کنترل نیروهای امریکایی که خودم هم شش ماه در آن اقامت داشتم در خطر بود یا کودک سربازان از جمله امیریغمایی در دوران حضور اجباری خود در تشکیلات رجوی امنیت نداشتند و همواره مورد تعرض جنسی قرار می گرفتند که خوشبختانه همین کودک سربازان بارها به روشنگری در همین مورد مشخص پرداختند.    

علی پوراحمد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44676