• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

جناب دولت آلبانی بفرمایید این هم مدرک: جاسوسی و فعالیت سیاسی تروریست‌های «مانز» / مجرم همیشه به صحنه جرم بر می‌گردد

  • کد خبر : 44673
  • 22 فوریه 2024 - 12:53

چند روز پیش خبری در فراق منتشر شد که در آن آمده بود مرکز سابق فعالیت جداشده‌ها در آلبانی توسط مزدوران رجوی به آتش کشیده شد.

بر اساس گزارش‌های رسیده به فراق، پلیس محلی در گزارش اولیه خود اتصال داخلی را علت حادثه مطرح نمود اما از همان ابتدا سناریوی عمدی بودن ماجرا قوت داشت و حالا مدارک در دست بررسی پلیس، خبر از عمدی بودن این آتش سوزی در مرکز سابق فعالیت جداشده ها در آلبانی (انجمن آسیلا) دارد.

نکته قابل تامل اینجاست در حالی که نتیجه تحقیقات پلیس در این گونه موارد بر اساس قوانین مدون آلبانی تا دو روز اعلام می شود، هنوز گزارش کارشناسی کامل علت آتش سوزی اعلام نشده و این موضوع به وضوح نشان می‌دهد فرقه در حال مذاکره برای سرپوش گذاشتن و انحراف پرونده از مسیر اصلی است.

سند مهم دیگر در خصوص دست داشتن عوامل رجوی در این حادثه گشت زنی خودروی ون معروف فرقه (ون سفید مشخص در تصویر) در اطراف این محل هست که هر روز جاسوس های فرقه آنجا تردد و به گشت زنی می پردازند تا کارشناس هایی که از محل گزارش می کنند را شناسایی کنند.

بر اساس اعلام منابع خبری به فراق، عوامل رجوی به جهت اینکه می دانستند تولیدات فرهنگی جداشده ها به زبان آلبانیایی که در راستای افشاگری از این فرقه منتشر شده در این محل نگهداری می‌شد، آنجا را به آتش کشیدند.

مرداد ماه امسال بود که دولت آلبانی «مریم رجوی» سرکرده کنونی فرقه رجوی  که چند روز پیش از ورود پلیس به مقر اشرف۳ به فرانسه گریخته بود را ممنوع الورود کرد و در رسانه‌های دولتی اعلام کردند که فقط به شرط عدم فعالیت سیاسی و عدم ورود مریم رجوی به آلبانی حاضر به ادامه حضور اعضای فرقه رجوی در کشور خود هستند. حالا به جناب ادی راما، نخست وزیر آلبانی می گوییم این هم مدرک از جاسوسی، فعالیت سیاسی و تبهکاری «مانز» نشینان، گوی و میدان دست شماست، بفرمایید اقدام کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44673

نوشته های مشابه