• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
شاهدان ترور در دهمین جلسه دادگاه سرکردگان فرقه رجوی چه گفتند

عامل و آمر ترور باید قصاص شوند/ آمریکا اَبَر ظالم است

  • کد خبر : 44439
  • 07 فوریه 2024 - 9:48

فرزند شهید غلامرضا سمرقندی گفت: پدرم عازم جبهه بود که توسط یک تیم تروریستیِ به شهادت رسید.

به گزارش فراق، محمد تقی سمرقندی امروز سه شنبه در دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکردگان فرقه رجوی اظهار داشت: این حرکت خشم منافقین کوردل را علیه او برانگیخت و در سپیده دم روز ۸ اردیبهشت ۱۳۶۱ هنگامی که این روحانی بزرگوار به همراه پاسدار جان برکفش شهید قربان اطاعتی، عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند در مقابل بیمارستان امام خمینی با شلیک گلوله‌های منافقین به شهادت رسیدند.

این فرزند شهید ادامه داد: منافقین فرقه‌ای ساخته شده از کینه است در نشریه منافقین نوشتند که پدرم را مجاهدین شهید کرده است. خانواده ما در شرایطی پدر را از دست داد که ۱۳ بچه یتیم روی دست مادرم مانده بود؛ از دادگاه می‌خواهم که عوامل و آمرین ترور را به مجازات برساند.

کبری قنبری مادر شهید داود ارجمندی در دادگاه رسیدگی به پرونده فرقه تروریستیِ رجوی مطرح کرد: پسر من مانند همه جوان‌های ایرانی در زمان جنگ تصمیم گرفت که به‌صورت داوطلبانه به جبهه برود؛ به همین دلیل برای آموزش از طریق بسیج اقدام کرد.

وی افزود: شهید ارجمندی، زمانی که دوره آموزشی را می‌گذراند، در حالی که با همکارانش در خودرو بودند، از سوی مزدوران رجوی تعقیب شدند، این تعقیب و گریز خیابانی به درگیری منجر شد که شهادت ۲ سرنشین از سه سرنشین خودرو را به دنبال داشت.

این مادر شهید بیان کرد: چرا منافقین باید آزادانه بگردند؛ آمریکا همان‌گونه که حامی منافقین بود، حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه نیز است؛ آمریکا اَبَر قدرت نیست، بلکه اَبَر ظالم است. برای مجازات منافقین از هیچ خدمتی کوتاهی نمی‌کنم، امیدوارم ریشه این منافقین از روی زمین کنده شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44439