• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

علت اصلی وحشت باند رجوی از جداشده‌ها

  • کد خبر : 44093
  • 16 ژانویه 2024 - 12:08

نجات یافته ها برای رسیدن به سرپناهی با موانع زیادی از طرف این سازمان روبه رو می‌شوند. چرا سازمان می‌خواهد همه را اسیر و برده خود نگه دارد و چرا این همه فشار بر مستمری بگیران خودش وارد می‌کند و برای پرداخت مستمری ناچیز ماهیانه آنها را مجبور به جاسوسی و نوشتن اطلاعیه علیه جدا شده‌ های دیگر می‌کند و هرکسی را که از این خواسته سر باز بزند تهدید به قطع مستمری می‌کند و بعد هم به او مارک می زند. من در این مدت شاهد نمونه های این چنینی بوده ام و آقای علی محمد رحیمی که ۳۳ سال در مناسبات و تشکیلات رجوی بوده است یکی از آنها می‌باشد.

من در نشست‌های مختلفی از مسئولین سازمان مجاهدین خلق شنیده بودم که می گفتند: ما از هیچ دولت، شخصیت و ارگانی نمی‌ترسیم، از پاسداران هم نمی ترسیم، بلکه باید از کسانی بترسیم که از درون خودمان جدا شده‌اند، چرا که هیچکس از داخل مناسبات ما خبر ندارد، ما فقط از بریده‌ های خودمان می‌ترسیم چرا که از همه چیز ما خبر دارند و داخل مناسبات بوده اند. این علت اصلی رجوی وحشت و طبعا ضدیت با اعضای جداشده از مجاهدین خلق می باشد و به همین خاطر آنها را خائن و مزدور خطاب می کرد.

بله تازه می فهمی چه بلایی بر سر فرقه آمده که با پخش و بازپخش مختلف از اعضای جداشده، می خواهد با زور به همه مردم در اروپا بگوید اینها ماموران ایران هستند، به راستی چرا تا زمانی که ما در دورن مناسبات و تشکیلات تو بودیم نفهمیدی ما ماموران ایران هستیم؟ بله تا زمانی از این سازمان تعریف و تمجید کنی و خواهر مریم و برادر مسعود بگویی و تام و تمام در اختیار آنها باشی و برای پیش بردن امیال کثیف سازمان استفاده داشته باشید گوهر بی بدیل و نوامیس آرمانی هستید ولی تا دست رد به خواسته‌های آنها که همان جاسوسی و نوشتن اطلاعیه علیه جدا شده های دیگر است به سینه سازمان می زنی یکباره و یک شبه می‌شوی مزدور و مأمور ایران و بیشتر هم مصرف داخلی دارد زیرا خیلی از نفرات در داخل مناسبات خواهان جدایی از این سازمان هستند. در درون مناسبات، نفرات هر روز و هر لحظه به خروج از این زندان فکر می کنند اما زمانی که در سر دوراهی قرار می گیرند نمی توانند به خوبی تصمیم بگیرند زیرا در درون سازمان افراد در زیر فشار تبلیغات منفی بسیار شدید قرار دارند و این گونه موضوعات به راحتی تاثیرات عمیقی در متزلزل نمودن تصمیم گیری نفرات در پی خواهد داشت و سازمان با این کارمثلا با یک تیر دو نشان زده است.

بله این است منطق این سازمان، فرقه رجوی بارها نشان داده است که در خیانت و جنایت نسبت به آب و خاک و حتی مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نکرده و حتی در خیلی از موارد می تواند بالاترین رتبه را تصاحب کنند، چون نظیر این سازمان در طول تاریخ هیچ کشوری ظهور نکرده است.

یادداشت از: موسی دامرودی- تیرانا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44093