• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

کاندیدای مجاهدین در دوره‌ اول انتخابات مجلس این خائن است / چرا صلاحیت نامزدهای مجلس باید به دقت بررسی شود؟

  • کد خبر : 43921
  • 08 ژانویه 2024 - 6:32

دادگاه رسیدگی به جنایت‌های فرقه رجوی بازخوانی تاریخ رنج مردم ایران از تروریست‌هایی است که از تحریم و خون همین ملت کاسبی کردند.

به گزارش فراق، متهم ردیف بیست و ششم محمود عطایی کاریزی نام دارد که قبل از انقلاب، جذب مجاهدین شده و بین سال‌های ۱۳۴۸-۱۳۴۹ به دلیل نفوذ قومی و منطقه‌ای که داشته، مسئول تهیه‌ سلاح برای تشکیلات می‌شود. او به همین منوال، مدتی در زمینه‌ تهیه و تأمین مواد منفجره و اسلحه از طریق مرز پاکستان و افغانستان فعالیت می‌کند.

محمود عطائی که جزو عناصر فکریِ فرقه تروریستی رجوی شناخته می‌شود، همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، به فعالیت‌های خود برای فرقه به عنوان مسئول تبلیغاتی و نظامی در خراسان ادامه می‌دهد. نامبرده که جزء کاندیدای مجاهدین در دوره‌ اول انتخابات مجلس در تایباد نیز بوده، پس از مدتی به کردستان متواری و از آنجا به فرانسه رفته و در سال ۱۳۶۴، مسئول مقر اشرف می‌شود.

در ادامه و در آذرماه سال ۱۳۷۴، نامبرده به عضویت شورا و ستاد شاخه‌ نظامی فرقه تروریستی رجوی درآمده و همسرش را نیز عضو شورای نفاق می‌کند.

مروری بر سوابق این خائنین به ملت ایران نشان می‌دهد که موضوع بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در هر دوره‌ای چقدر حائز اهمیت بوده و نهادهای متولی این امر باید با نهایت دقت و بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها در انجام وظایف خود دقت کنند.

نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۷۴/۶-۲۰۰۲ است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43921

نوشته های مشابه

05می
رحیم موسوی که بود و چه کرد؟
افشای هویت مزدوری که سال ۱۳۹۶ در جریان حمله به مجلس ایران، یک کارمند را مورد تخلیه اطلاعاتی قرار داد

رحیم موسوی که بود و چه کرد؟