• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

مریم قجر؛ برای یک بار هم شده شجاع باش و سمت خود را مشخص کن

  • کد خبر : 43742
  • 31 دسامبر 2023 - 13:48

مریم قجرعضدانلو زن دربه‌در و خیانکار رجوی به مناسبت سال نو میلادی اراجیفی سرهم بندی کرد و تحت عنون پیام به مناسبت میلاد مسیح منتشر نمود.

به گزارش فراق، او به مانند همیشه با تکرار خزعبلاتی منزجز کننده منتشر کرده است. مردم سراسر جهان، روزانه شاهد بمباران و حشیانه غزه توسط اسرائیل و کشتار ملت مظلوم غزه هستند و بسیاری از کشورها با برپایی تظاهرات مستمرا اعلام انزجار خود را بیان و جنایت های اسرائیل را نکوهش می کنند. به جز آمریکا تمام کشورها خواستار توقف جنگ هستند؛ جنگ نابرابری که برکسی پوشیده نیست مسبب اصلی و حامیان آن چه کسانی هستند. اما در این میان مریم قجر با کودنی و رذالتی عجیب به بهانه میلاد مسیح به حقه بازی روی آورده است. او به شکل احمقانه ای ایران را عامل جنگ و کشتار مردم غزه خوانده.

پس از سه ماه قتل و جنایت رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه، در حای که صدای اعتراض بسیاری از کشورهای غربی هم بلند شده و خواستارپایان جنگ شدند، مریم قجر که هم اکنون به مانند شوهر خیانت کارش فراری شده، آنچنان بر خود می لرزد که حتی جرئت ندارد یک بار به صراحت جنایت اسرائیل را محکوم کند. طی این مدت به خاطر ترس از اربابان خود مستاصل هست و نمی تواند راهبرد آشکاری داشته باشد.

سایت های فرقه رجوی اکثر خبرها از تحولات غزه را به نقل از روزنامه ها غربی و به ویژه فاکس نیوز(حامی جمهوری خواهان آمریکا) و با موضعگیری های جهت دار منتشر می کنند. آن ها به شکل ناشیانه ای سعی می کنند  ایران را عامل حمله حماس و جنگ غزه جلوه دهند و بی شرمانه از رژیم اشغالگر به عنوان «یهودیان بی گناه» نام می‌برند. لازم به یاد آوری حقوق فلسطین به این فرقه فلک زده نیست، چرا که ۷۵ سال ظلم اسرائیل بر مردم فلسطین برکسی پوشیده نیست. این زبونان فکر می‌کنند با فرافکنی ابلهانه می توانند بر جنایات رژیم کودک کش اسرائیل صحه بگذارند و دستان آغشته به خونشان را پاک کنند.

ما می دانیم و از چنته شما نیز آگاهیم. وابستگی جانی، مالی و ذاتی فرقه به قدرت دنیای غرب و رژیم غاصب اسرائیل حداقل بر ما جدا شدگان پوشیده نیست.

دست از این همه دروغگویی بردارید و یک بار هم شده سمت خود را مشخص کنید. از این فلاکت و قایم باشک خود را نجات دهید و با صراحت از اربابتان به مانند مایک پنس، پمپئو و دوستان قسم خورده، حمایت کنید.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43742

نوشته های مشابه