• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

زیرساخت‌های آلبانی زیر پنجه عقاب / صابون غسل‌های هفتگی در «اشرف ۳» به تن آلبانی خورد

  • کد خبر : 43723
  • 30 دسامبر 2023 - 13:56

گروه هکری موسوم به «عدالت میهن» (هوملند جاستیس) چند روز پیش با چنگال عقاب خود بر سیمای آلبانی چنگی انداخت و پارلمان، یک شبکه تلفن همراه و بخشی از پروازهای این کشور را از کار انداخت.

به گزارش فراق، گروه هکری موسوم به « عدالت میهن» در تلگرام خود اعلام کرد که با حمله به یک شرکت مخابراتی در آلبانی بیش از دو پتا بایت (۲هزار ترابایت) از داده‌های شبکه مخابراتی و شبکه‌های داخلی تمامی شرکت‌های مرتبط را حذف کرده و بزودی داده‌های مهمی را منتشر خواهد کرد.

هکرهای «عدالت میهن» به شرکت تلفن «وان آلبانی»، شرکت هواپیمایی «ایر آلبانی» و سایت پارلمان حمله کرده و آن را هک کردند که در نتیجه پارلمان آلبانی روز سه‌شنبه گذشته فعالیت خود را متوقف کرد.

در این اقدام، فرودگاه ریناس پایتخت آلبانی و تمامی سرورهای ورود و خروج از مرزهای آلبانی با نام سرورهای تایمز که یکی از حیاتی ترین سرورهای آلبانی است توسط گروه هکری هوملند جاستیس هک شد و ماموران فرودگاه با خودکار اسامی افرادی که به آلبانی وارد یا خارج می شدند را می‌نوشتند.

bold news در گزارش خود از این حمله آورده است: «عدالت میهن» در پیام خود چند عکس ارسال کردند که در آن ایلیر متا، مونیکا کریمادی، گریدا دوما، ادی پالوکا و ادموند اسپاهو با مریم رجوی، سرکرده فرقه رجوی عکس گرفته‌اند، کنار این عکس‌ها نوشته شده: « نتیجه راه نادرست نابودی است؛ هر گونه تماس و عکس با تروریست‌ها عواقب جبران ناپذیری برای شما به همراه خواهد داشت.»

هکرها با کنایه به گروه هکری وابسته به رژیم صهونیستی (گنجشک درنده) نوشتند: ما قبلا تاکید کرده‌ایم «پنجه‌های عقاب جایی است که گنجشک به آن تعلق دارد.»

به نظر می‌رسد منظور از این پیام ارتباط میان فرقه رجوی با گروه هکری وابسته به رژیم صهیونیستی در حمله به جایگاه‌های سوخت ایران است.

این گروه همچنین در پیامی که مشخصا مربوط به میزبانی این کشور از فرقه تروریستی رجوی بوده است اعلام کرده که «نادیده گرفتن هشدارهای بشردوستانه ما، حجت را برای سیاستمداران فاسد شما تمام کرد. اما گول نخورید این تا زمانی که کشور را از وجود تروریست ها پاکسازی کنیم ادامه خواهد داشت.»

برخی از خبرگزاری‌های آلبانی ادعا کرده‌اند که ۵ پتابایت (۵هزار ترابایت) از اطلاعات شرکت وان آلبانی به سرقت رفته است که عملا این شرکت باید اعلام ورشکستگی کند و این هزینه‌ها را نتیجه میزبانی از منافقین نامیده‌اند.

شرکت وان آلبانی جزو شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ویژه و اختصاصی به گروهک منافقین در مقر اشرف ۳ می‌باشد.

پیش از این در تابستان ۱۴۰۱ یک حمله هکری زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی آلبانی و سامانه‌های الکترونیک دولتی را دچار اختلال کامل کرد  که این کشور را مجبور به تعویض کامل زیرساخت فنی و مخابراتی خود با هزینه‌ای هنگفت کرد، هزینه‌ای که بی فایده بودن آن را در صورت ادامه میزبانی از تروریست‌ها اثبات کرد.

خرداد ماه ۱۴۰۲ آلبانی به این نتیجه رسید که میزبانی از فرقه رجوی که مشغول حملات هکری و هدایت اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی از خاک این کشور اروپایی هستند را علی رغم فشار آمریکا و اروپا پایان دهد و آنها را از کشور اخراج کند. پلیس آلبانی در خرداد ۱۴۰۲ با حمله به مقر اشرف و به دست آوردن اسناد متعدد در تایید اقدامات تروریستی و هکری فرقه رجوی، بر اخراج آن ها تاکید جدی کرد، اما بعد از گذشت چندماه، روند اخراج کامل آنها به دلیل فشار آمریکا دچار خدشه شد که این هشدار به نظر می رسد در واکنش به عدم اهتمام جدی آلبانی به این موضوع باشد.

اسنادی که به تازگی منتشر شده است نشان داد که علت پذیرفتن میزبانی منافقین توسط آلبانی فشار آمریکا برای انتخاب بین دو گزینه « پذیرفتن زباله‌های اتمی آمریکا و اروپا یا پذیرفتن زباله‌های انسانی، گروهک منافقین» بوده است.

به نظر می‌رسد صابون غسل های هفتگی در «اشرف ۳» به حد کافی به تن آلبانی خورده است و باید منتظر ماند و دید تا سران آلبانی اقدام عملی در اخراج فرقه تروریستی رجوی از آلبانی می کنند یا خیر.

گزارش از: ارسلان صادقی اردبیلی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43723

نوشته های مشابه