• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
پیش‌گویی جالب یکی از کادرهای سابق فرقه رجوی از آینده مسعود رجوی در سال 59

خواهران برای اعتمادسازی با یک مجاهد ازدواج کنند!

  • کد خبر : 43700
  • 30 دسامبر 2023 - 11:10

بر اساس اسناد آرشیو فراق که برای اولین بار منتشر می‌شود یکی از کادرهای سابق فرقه رجوی، در مورد آینده مسعود رجوی در سال ۵۹ پیش‌گویی جالبی کرده و از ازدواج‌های اجباری و روابط غیراخلاقی در همان دوران پرده برداشته است.

به گزارش فراق، در اولین بخش از این اسناد که به صورت سلسله‌وار در همین رسانه منتشر خواهد شد، عضو جدا شده که در همان ابتدای انقلاب به ماهیت واقعی سازمان و انحراف های آن پی برده، خطاب به همه هواداران و اعضا هشدار داده و می‌نویسد:

«اولا اگر مردم ایران به مصدق، طالقانی و امام خمینی اعتماد کرده‌اند و رهبری شان را پذیرفته اند یک روند طبیعی داشته که رفتار و اعمال این بزرگان باعث اعتماد مردم به آنها شده است نه اینکه شما مسعود را مصنوعی و مسخره آمیز به عنوان مجاهد و یا با اجرای شوهای چمنی بزرگش کنید.

ثانیا: یک سازمان انقلابی شخصیتها را در جامعه جا می ندازد، یا آرمان های مکتبی را؟ اگر مسعود فردا منحرف شد چه خواهند کرد؟ لابد خواهند گفت …

دست آموز کردن تمام اعضاء و سمپات ها، کنترل و دخالت در ظریف ترین امورات آنها، وابسته کردن اعضاء و سمپات ها به مرکزیت تا حدی که قادر به تصمیم گیری در ساده ترین امور نیستند، از مشخصه یک سیستم و نظام غیر مردمی است، در این مورد ذکر چند نمونه دخالت سازمان در مورد ازدواج اعضاء و حتی (سمپات ها) شنیدنی است:

الف) عده ای از اعضاء بدون اینکه همسر آینده شان را قبلا شناسایی و ارزیابی کرده باشند، ۲۴ ساعته ازدواج کرده اند، مرحله انتخاب را سازمان انجام داده، صرف نظر از اینکه کل سازمان در شرایط کنونی در این مورد کم تجربه است گاهی مسئولینی در مورد ازدواج تصمیم میگیرند که از تجربه ازدواج هم برخوردارنیستند.

اکثر ازدواج ها به خاطر حل مشکلات کادرهای مرد سازمان است و در این مورد کوچکترین توجهی به احساسات، عواطف، سلیقه ها و …… خواهران نمی شود و از آنجایی که خواهران در سنین پایینتری قرار دارند تحت تاثیر جو احساسی القاء شده قرار می گیرند.

به یک خواهر ۱۷-۱۸ ساله یک هفته وقت می دهند که تصمیمش را در مورد ازدواج با چهره برجسته سازمان بگیرد، واضح است که نتیجه چه خواهد بود.

۲- خواهری که مدت ها علیرغم میل باطنی بنا به دلایلی غیر موجه در تشکیلات جایی نداشته و مورد بی مهری بوده است، به او پیشنهاد می شود ۴۸ ساعت وقت داری تا تصمیم بگیری که با یک مجاهد! ازدواج کنی، ازدواج با یک مجاهد همه چیز را به دنبال خواهد داشت! در تشکیلات جایی مناسب خواهی یافت، پس از ازدواج با مجاهد است که می توان به تو اعتماد کرد. ازدواج هایی داشته ایم که شوهر، ۲۵ سال مسن تر از زن بوده است. در این مورد با خانواده ات وهیچکس مشورت نکن اگر تصمیم گرفتی، شوهر آینده ات به تو معرفی خواهد شد.

۳- خواهری از اعضای انجمن ها (سمپات) با برادری تصمیم بـه ازدواج می گیرد (مستقلا) بعدا تشکیلات با اعمال دیکتاتوری از ازدواج آن دو جلوگیری می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43700

نوشته های مشابه