• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
فرزند شهید ترور، محمدحسن ملازاده شاهرودی

ترور پدر مقابل چشمان فرزند / کشور‌های میزبان فرقه رجوی باید با این گروه برخورد کنند

  • کد خبر : 43413
  • 16 دسامبر 2023 - 10:23

فرزند شهید محمدحسن ملازاده شاهرودی گفت: پدرم شغل دولتی نداشت و کاسب بود؛ فعالیت‌های انقلابی پدرم سبب ترور وی به دست عوامل مجاهدین خلق شد.

به گزارش فراق، مهدی ملازاده شاهرودی، فرزند شهید محمدحسن ملازاده شاهرودی، مغازه‌دار مشهدی که در شهریور ۱۳۶۰ به دست فرقه تروریستی رجوی به شهادت رسید، در حاشیه دادگاه سران فرقه رجوی به خبرنگاران گفت: خانواده شهدای ترور پیگیری احقاق حق از فرقه تروریستی منافقین هستند.

شاهرودی با اشاره به اینکه پدرم یکی از کسبه مشهد بود که در روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های انقلابی داشت، اظهار کرد: پدرم که در تظاهرات‌ها شرکت می‌کرد و فعالیت‌هایی در این زمینه داشت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز فعالیت‌های خود را ادامه داد.

فرزند شهید ترور، بیان کرد: فعالیت‌های انقلابی شهید ملازاده شاهرودی سبب شده بود تا به دفعات از سوی فرقه تروریستی رجوی تهدید شود، اما این تهدید‌ها باعث نشد تا پدرم دست از فعالیت‌های انقلابی خود بردارد یا آن را کم کند.

شاهرودی، افزود: پدرم درباره این تهدید‌ها فقط با مادرم صحبت کرده بود؛ نهایتا عوامل مجاهدین خلق پدرم را روز دهم شهریور سال ۱۳۶۰ از مغازه تعقیب کرده و مقابل منزل ترور می‌کنند؛ من به عنوان یک کودک شاهد این ماجرا بودم.

وی عنوان کرد: پدرم شغل دولتی نداشت و کاسب بود؛ فعالیت‌های انقلابی پدرم سبب ترور وی به دست فرقه رجوی شد.

شاهرودی درباره محاکمه سران فرقه تروریستی رجوی، گفت: این محاکمه اقدام درستی است و لازم است تشکیل پرونده علیه فرقه رجوی در دادگاه‌های داخلی با پیگیری در دادگاه‌های بین‌المللی و پیگیری پلیس اینترپل همراه شود.

شاهرودی با تاکید بر اینکه کشور‌های میزبان فرقه رجوی باید با این افراد و فعالیت‌های سوءشان برخورد کنند، مانند اتفاقی که در آلبانی رخ داد، اظهار کرد: همکاری این کشور‌ها با ایران نقش مهمی در برخورد کشورمان با فرقه رجوی خواهد داشت؛ همچنین همکاری میزبانان فرقه رجوی با ایران در این مرحله جهت استرداد یا پس از صدور رای دادگاه در جهت احقاق حق قربانیان و بازماندگان اقدام‌های تروریستی آن ها ضروری است.

فرزند شهید ترور همچنین با اشاره به تاثیر مهم ارائه مستندات و شواهد دال بر جنایت‌های فرقه رجوی در دادگاه بر آگاهی جهان از جنایت‌های تروریستی این فرقه تروریستی، گفت: امیدواریم دادگاه محاکمه سران فرقه رجوی به خوبی پیش رفته و در مجامع بین‌المللی پیگیری شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43413