• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

به هم ریختن رجوی‌ها از پیام منتشر شده در صفحه رسمی مجاهدین خلق / همه شما گروگان هستید

  • کد خبر : 43304
  • 11 دسامبر 2023 - 14:06

در ادامه بحران های درونی در «اشرف۳»، پیام منتشر شده در صفحه رسمی ایکس (توئیتر سابق) مجاهدین خلق، حسابی خبرساز شده و سران این فرقه را به هم ریخته است.

به گزارش فراق، اواخر شب گذشته پیامی منتسب به ادمین صفحه اصلی سازمان مجاهدین منتشر شد که بسیاری از اهداف و نیات این فرقه را بیان کرد.

در پیام این ادمین آمده است: «سلام من محسن ادمین پیچ [پیج]مجاهدین هستم. فکر کنم بعد پست کردن این توئیت عواقب بدی در انتظارم باشه، ولی فدای آگاهی مردم ایران.

سازمان اون چیزی که خیلی هاتون فکر میکنید نیست. اکثر نیرو‌هایی که در خارج هستن خودشون یا خانواده هاشون گرفتار و گروگان سازمانن و مجبورن برای سازمان کار کنن. نیرو‌های داخل ایران هم برای هر عملیات پول میگیرن و یا تهدید میشن که اگه همکاری نکنن به خانوادشون آسیب میرسه.

هدف سوشیال مدیایه سازمان اینه که خونه بیشتری ریخته شه و فاند بیشتری تو جیب مقامات سازمان بره.

احتمالا این حساب الان پس گرفته میشه، چون من ادمین هستم و ایمیل اکانت مربوط به خود سازمان هست، ولی به زودی اطلاعات شبکه‌های سازمان در داخل ایران پخش میشه.

منتظر خبر‌های جدید باشید.»

او در توئیت دیگری نوشت: «من تمام اطلاعاتی که در مورد شبکه اطلاعاتی سازمان که داخل ایران داشتم رو به نهاد‌های اطلاعاتی ایران رسوندم.

به زودی جزئیات بیشتری از این جریان می شونید

نگران منم نباشید خیلی جام امنه.»

تیم سایبری فرقه تروریستی رجوی دقایقی پس از انتشار این پست، سراسیمه خبری منتشر کرد و اعلام داشت صفحه رسمی ما هک شده بود که فوری بازگردانده شد.

باید به مغز پوسیده های فرقه گفت اول این که شبکه ایکس بر اساس ادعای مالکانش غیر قابل هک و نفوذ بوده و بر فرض درست بودن ادعای شما نیز بازگردان پیج پس از هک شدن به صورت فوری امکان پذیر نیست. خطاب به اشرف معاشان می گوییم مطمئن باشید حقیقت هر کدام باشد فرقی به حالتان ندارد، در هر دو صورت بند را آب دادید و این امر نشانه پایان منحوستان است.

گزارش‌های موثق حاکیست، وضعیت درونی فرقه، به ویژه در رده اعضای ارشد و بدنه، به شدت به هم ریخته و سران این فرقه با مشکلات زیادی برای نگه داشتن اعضا در داخل این سازمان مواجه هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43304

نوشته های مشابه

05می
رحیم موسوی که بود و چه کرد؟
افشای هویت مزدوری که سال ۱۳۹۶ در جریان حمله به مجلس ایران، یک کارمند را مورد تخلیه اطلاعاتی قرار داد

رحیم موسوی که بود و چه کرد؟