• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
ماجرای ترور در خوار و بار فروشی

کشور‌های میزبان فرقه رجوی باید یا آن‌ها را اخراج یا محاکمه کنند

  • کد خبر : 43276
  • 10 دسامبر 2023 - 12:46

فرقه رجوی یک گروهک تروریستی است که دستش به خون هزاران نفر از ایرانیان آلوده شده، آن‌ها مردم بی‎گناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی از کشور‌ها تردد می‌کنند.

به گزارش فراق، در حملات تروریستی دهه ۶۰ مجاهدین خلق به روش‌های مستقیم و بمب گذاری، تعداد کثیری از عناصر اندیشه‌ساز جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند.

تصور کنید در مغازه خود در انتظار مشتری هستید که دو نفر از اعضای یک گروه خاص به دلیل آن که با ایدئولوژی آن‌ها موافق نیستید، وارد شده و با اسلحه به سمت شما شلیک می‌کنند؛ این اتفاق برای «مهدی جبار زارع» توسط داعشی‌های دهه ۶۰ ایران رخ داده است.

 در ۱۹ شهریور ۱۳۶۳ «مهدی جبار زارع» در اصفهان توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (فرقه تروریستی رجوی) به شهادت رسید. مهدی جبار زارع از کاسبان اصفهان، صاحب یک مغازه خوار و بار فروشی و پدر پنج پسر و یک دختر بود. به دستور مسئولان گروهک منافقین، در خرداد ۱۳۶۳ توسط دو نفر از اعضای این گروه تروریستی زیر نظر گرفته شد و در شهریور همان سال در خوار و بار فروشی خود در خیابان رباط اصفهان به ضرب گلوله تروریست‌ها به شهادت رسید. فرقه رجوی با انتشار اطلاعیه‌ای مسئولیت این ترور را پذیرفت و برای توجیه این اقدام خود، مدعی شد که شهید جبار زارع «شکنجه‌گر معروف اصفهان» بوده است.

جواد جبار زارع فرزند شهید، در همان زمان با اعلام شکایت از آمرین و عاملین این ترور در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان، خواستار تعقیب و مجازات قانونی آنان شد.

به موازات فشار‌های حقوقی، قضایی و سیاسی که جمهوری اسلامی ایران بر برخی از کشور‌های میزبان این فرقه وارد کرده، خود این کشور‌ها هم به این نتیجه رسیده‎اند که سازمان مجاهدین واقعا یک گروهک تروریستی است. این کشور‌ها در حال محدود کردن رجوی ها هستند و ایران از اقدام‌های صورت گرفته برای محدودسازی فرقه تروریستی رجوی استقبال می‌کند و طبیعتا به این سطح از اقدام‌ها قانع نیست و کشور‌های میزبان فرقه رجوی باید یا آن‌ها را اخراج یا محاکمه کنند.

پرونده عظیمی برای سران فرقه تروریستی رجوی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است. ایران درصدد است از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با تروریست‌ها به ویژه فرقه تروریستی رجوی استفاده کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43276

نوشته های مشابه

05می
ترور یک جوان ۱۹ ساله پیش چشمان مادرش
مروری بر جنایات فرقه تروریستی رجوی

ترور یک جوان ۱۹ ساله پیش چشمان مادرش

02می
ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۱
سلسله آموزش‌های پایگاه خبری-تحلیلی فراق در حوزه سواد رسانه‌ای

ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۱