• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کارشناس مسائل سیاسی

همیشه به دنبال فکر التقاطی، خشونت وجود دارد / تبدیل شدن اعضای فرقه رجوی به موشک‌های دشمن توسط مسعود رجوی

  • کد خبر : 43269
  • 09 دسامبر 2023 - 12:10

کارشناس مسائل سیاسی گفت: همیشه به دنبال فکر التقاطی، خشونت وجود دارد زیرا ذهن بر اساس اصول درست استوار نیست و از هر فرصتی برای خشونت استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس دیگر رسانه‌های فراق، یعقوب توکلی در گفت و گو با  برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو با موضوع تورقی بر جنایات داعشی‌های دهه ۶۰ با بیان اینکه سران سازمان مجاهدین خلق به کمتر از همه چیز ملت ایران راضی نبودند، اظهار کرد: آنها با استفاده از الگوهایی که در مدل‌های فرقه‌سازی وجود داشت، سازمان را تبدیل به یک فرقه کردند و افراد مجبور بودند به طرز وحشتناکی از مرکزیت سازمان اطلاعات کنند.

وی به التقاط و خشونت به‌عنوان دو عنصر فرقه رجوی در دهه ۶۰ اشاره کرد و افزود: همیشه به دنبال فکر التقاطی، خشونت وجود دارد زیرا ذهن بر اساس اصول درست استوار نیست و در هر فرصتی برای خود بهانه‌ای می‌تراشد و به خشونت روی می‌آورد. در دهه ۶۰ شاهد قتل زیادی از مردم بودیم و آنها این کار با چنین توجیه می‌کردند که می‌خواهیم شاخ و برگ نظام را بزنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی به جنایاتی که توسط سازمان مجاهدین انجام شد اشاره و تصریح کرد: انفجارهای وحشتناکی در ایران اتفاق افتاد که از جمله آنها ماجرای هفت‌تیر، میدان امام خمینی و آتش‌زدن اتوبوس‌ها است. اقداماتی که آنها انجام دادند حتی معنای جنگ داخلی هم ندارد و در واقع کشتار یک‌طرفه مردم بی‌گناه بود.

وی از تغییر ایدئولوژیک سازمان مجاهدین گفت و ادامه داد: کسانی که ادعای تقابل با امپریالیسم داشتند در خدمت یکی از بدترین و پلیدترین دشمنان ایران یعنی صدام قرار گرفتند درحالی‌که پشت سر صدام هم آمریکا قرار داشت که حزب بعث را تجهیز می‌کردند. اعضای فرقه رجوی تبدیل به دیدبان توپخانه و موشک‌های دشمن شدند.

توکلی با بیان اینکه روند خشونت علیه مردم توسط فرقه رجوی در طول ۴۳ سال گذشته ادامه پیدا کرده است، گفت: کسانی که در ابتدای انقلاب در این سازمان حضور داشتند از بهره هوشی خوبی برخوردار بودند و در واقع آدم‌های زیرک و زرنگی بودند اما علی رغم این موضوع در خدمت بیگانگان قرار گرفتند زیرا مسعود رجوی از این افراد موجودی بی اراده درست کرد که حاضر هستند برای میل او، برادران و مردم خود را بکشند.

این کارشناس مسائل سیاسی از هم پیمان شدن فرقه رجوی با رژیم صهیونیستی گفت و بیان کرد: جریانی که عمری شعار علیه سرمایه‌داری داده است با زشت‌ترین بخش سرمایه‌داری جهانی در راستای به‌زانودرآوردن اراده ملت ایران همکاری می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43269

نوشته های مشابه

05می
رحیم موسوی که بود و چه کرد؟
افشای هویت مزدوری که سال ۱۳۹۶ در جریان حمله به مجلس ایران، یک کارمند را مورد تخلیه اطلاعاتی قرار داد

رحیم موسوی که بود و چه کرد؟