• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
به منظور فریب اذهان نیروهای وامانده در «اشرف 3»

پوشک نشان‌ها سیاست اتحاد با سایر گروهک‌های ضدایرانی را پیش گرفتند

  • کد خبر : 43265
  • 09 دسامبر 2023 - 12:01

فرقه تروریستی رجوی که با بحران های شدید ریزش نیرویی مواجه است، در حال حاضر سیاست اتحاد با سایر گروهک‌های تروریستی ضدایرانی را پیش گرفته است.

به گزارش فراق، در شهریور ماه امسال و در آستانه سالگرد آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، جلسه‌ای محرمانه با حضور جواد دبیران نماینده فرقه تروریستی رجوی، عبدالغفار نقشبندی، حبیب الله بلوچ (سربازی) سرکرده گروهک تروریستی تجزیه طلب سهاب و نماینده گروهک تروریستی جیش العدل با هدف هماهنگی پیرامون اتحاد فرقه و این گروهک‌ها در شرق کشور و پرهیز از اختلاف با محوریت ۸ مهر (سالگرد حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان) برگزار گردید.

گرچه در سالگرد اتفاقات تلخ و خونبار زاهدان، اتفاقی در این شهر نیفتاد و این جلسه به اهداف تعیینی خود نرسید، اما در هر حال، سازمان‌دهی تیم‌های تروریستی با کارفرمایی و تأمین مالی فرقه رجوی و اقدامات ایذایی و تبلیغی و شعارنویسی بخشی از آخرین توافقات میان سران فرقه با تکفیری‌ها بوده است.

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ بود که یک منبع آگاه خبر از فرار عبدالغفار نقشبندی یکی از عاملان دخیل در آشوب‌های سیستان و بلوچستان به خارج از کشور داد. این منبع گفته بود «عبدالغفار نقشبندی پس از صدور حکم دستگیری و از بیم افشا شدن ارتباطش با سرویس‌های جاسوسی، پس از مدتی زندگی مخفیانه، به یکی از کشور‌های همسایه منتقل شده است.»

منبع مذکور افزوده بود: «نقشبندی مدت‌هاست نقش سرباز پیاده سرویس‌های جاسوسی را در این استان ایفا می‌کرد و نقش مهمی در برهم زدن امنیت سیستان و بلوچستان و ایجاد آشوب‌های اخیر داشت، حالا که عرصه را برای جولان بیشتر تنگ دید و مردم شیعه و سنی به افکار و اهداف وی پی بردند، به دست اربابان خود متواری شد. مشارکت در ترور مولوی جنگی‌زهی یکی از منادیان وحدت در استان نیز از سوابق نقشبندی است که ارتباط او را با شبکه‌های معاند بهتر نمایان می‌کند.»

گفته می‌شود تصمیم سران پوشکی فرقه رجوی در اتخاذ این سیاست بیشتر به منظور جلوگیری از ریزش نیرو و تمدید اسارت اعضای وامانده در اشرف ۳ بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43265

نوشته های مشابه

05می
رحیم موسوی که بود و چه کرد؟
افشای هویت مزدوری که سال ۱۳۹۶ در جریان حمله به مجلس ایران، یک کارمند را مورد تخلیه اطلاعاتی قرار داد

رحیم موسوی که بود و چه کرد؟