• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
ثریا عبداللهی، مسئول تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی»

ما می‌خواهیم جوان‌های ایرانی فریب‌ مزدوران رجوی‌ را نخورند / عدم اجازه ورود خانواده‌ها به آلبانی توسط دولت این کشور + فیلم

  • کد خبر : 43206
  • 06 دسامبر 2023 - 12:53

مسئول تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» گفت: ما با افشاگری از ماهیت فرقه رجوی می‌خواهیم جوان‌های ایرانی دیگر فریب حیله‌های آنها را نخورند.

به گزارش فراق، مادر ثریا عبداللهی، صبح امروز در گفت‌و‌گوی زنده با برنامه «صبحانه ایرانی» از شبکه دو سیما ضمن تشریح تلاش خانواده‌های اسیران فرقه رجوی در طول چهار سال در مقر «اشرف» از زحمات تهیه کنندگان فیلم سرهنگ ثریا به خصوص  لیلی عاج و ژاله صامتی به جهت خلق صحنه های ماندگار، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: بسیاری از خانواده ها نزدیک ۴۰ سال هست که عزیزانشان را ندیدند و الان هم متاسفانه با وجود هزاران مکاتبه رسمی با نهادهای حقوق بشری، دولت آلبانی اجازه ورود به ما خانواده ها را نمی‌دهد.

مسئول تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» گفت: ما در حال حاضر با فعالیت های افشاگرایانه سعی داریم تا نسل جدید را از حیله های فرقه رجوی آگاه کنیم. چهره واقعی فرقه رجوی باید برای این جوان‌ها به طرق مختلف معرفی شود تا خدای ناکرده خانواده هایی مثل ما داغدار نشوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43206