• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
طالب جلیلیان، نجات یافته از فرقه رجوی

شکنجه‌گران رجوی آن قدر مرا روی آسفالت کشیدند تا پوستم کنده شد + فیلم

  • کد خبر : 43175
  • 09 دسامبر 2023 - 10:26

طالب جلیلیان، عضو جدا شده از فرقه رجوی می‌گوید: وقتی شکنجه گران رجوی مرا برای محاکمه نزد نادر رفیعی‌نژاد و حسن محصل می‌بردند بدن لخت مرا روی آسفالت آن قدر کشیدند تا پوستم کنده شد.

به گزارش فراق، رکوردداران جنایت، قتل، ترور، کشتار و در کنار آن برترین‌های مزدوری و همراهی با دشمنان این آب و خاک را با خود همراه دارند. فرقه تروریستی رجوی پرچم‌دار خباثت و سبوعیت جمعی است که اساس و جوهره ذاتی‌اش بر دروغ، جنایت و خیانت شکل گرفته شده است.

از ابتدای انقلاب و طبق آمارهای رسمی موجود، حدود ۱۲ هزار نفر را در کشور کشته و ترور کردند و در سریالی طولانی نزد اصلی‌ترین دشمنان وطن از صدام و بعثی‌ها در عراق گرفته تا شیطان بزرگ خوش رقصی‌ها کردند و در تمام این سال‌ها تروریست اجاره‌ای آنان شدند. در جنگ تحمیلی در کنار دشمن بعثی با فرزندان وطن جنگیدند و موجب بروز خسارت‌های بی‌شمار جانی مالی و اطلاعاتی به کشور شدند.

در ریشه‌های فکری و رفتاری آنان منافع ایران و ایرانی معنایی ندارد و همه چیز حتی جزیی‌ترین افکار ذهن شما باید تابع ایدئولوژی مسموم این فرقه گمراه کننده باشد.

طالب جلیلیان، عضو جدا شده از فرقه رجوی در ویدئویی شرایط خودش را بعد از اینکه اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد عضو این فرقه باشد را تشریح می‌کند و می‌گوید: من را به بد ترین شکل ممکن می‌زدند و می‌گفتند باید اعتراف کنی و بنویسی مزدور هستی و یا برگردی به تشکیلات.

به گزارش فراق، نادر رفیعی نژاد یکی از شکنجه گران قدیمی فرقه بود که بعدها ارتقای مقام گرفت و با توجه به روحیه جلادی که داشت این بار در مسند قضاوت برای افراد ناراضی و خواهان جدایی حکم های وحشیانه صادر می‌کرد.

وی بعد از ٢٢ بهمن ۱۳۵۷ به دستور سازمان کانون وکلای به اصطلاح مسلمان را در تهران تشکیل داد و سیاست‌های سازمان را تا حدودی پیش برد. رفیعی نژاد بعد از شروع عملیات مسلحانه و تروریستی فرقه در ۳۰ خرداد ١٣۶٠ به اروپا آمد و یکی از مسئولین روابط خارجی سازمان شد.

نادر رفیعی نژاد در سال ۱۳۶۴ به عنوان عضو مرکزیت و در سال ١٣٧٠ به عنوان یکی از معاونین هیئت اجرایی مجـاهدین معرفی شد. وی در سال ۱۳۶۹ یکی از دبیران باصطلاح شورای ملی مقاومت بود که به دستور مسعود رجوی کت و شلوار و کراوات ستاد روابط خارجی سازمان را از تن درآورد و لباس زندان بانی سازمان در عراق را به تن کرد.

در سال ١٣٧٠ رفیعی نژاد به سازمان اطلاعات و امنیت عراق رفت و تحت آموزش کلاسیک ماموران و بازجویان عراقی قرار گرفت.

نادر رفیعی نژاد یکی از بازجویان و شکنجه گرانی است که در شکنجه محمد حسین سبحانی و همچنین کشتن پرویز احمدی در زیر شکنجه با دیگر جنایتکاران سازمان سهیم بود.

رفیعی نژاد یکی از سردمداران اصلی ترویج فرهنگ لومپنیزم در سازمان بوده است. بنا بر نقل قولی محسن هاشمی یکی از اعضای سابق سازمان در زندان ابوغریب گفته است: « نادر رفیعی نژاد برای تحقیر و خُردکردن وی در زندان به او گفته است که خواهرت را جلوی چشم هایت لخت می کنم و بعد…»

لازم به یادآوری است که خواهر محسن هاشمی در همان وقت عضو سازمان و در حال فعالیت در عراق بود.

حسن محصل هم همچنین یکی از شکنجه گران بی رحم، فحاش و هتاک بود که در نوع خود هیچ حد و مرزی را باقی نگذاشت.

حسن محصل و نادر رفیعی نژاد پرورده مکتب و ایدئولوژی نکبت و سیاهی مسعود رجوی بودند.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43175

نوشته های مشابه

08می
فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟
سمانه بزرگانفر، راز سر به مهری که تا کنون بی پاسخ مانده است

فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟

07می
شهیدی که خیلی دوست داشت اعضای گروهک‌ها هدایت شوند
مروری بر زندگي و مبارزات معلم شهيد، ابوالفضل پيرزاده

شهیدی که خیلی دوست داشت اعضای گروهک‌ها هدایت شوند